Запис Детальніше

Роль дизайну в маркетинговій стратегії запорізьких газет

EIRZNTU - Electronic Institutional Repository of Zaporizhzhia National Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Роль дизайну в маркетинговій стратегії запорізьких газет
Роль дизайна в маркетинговой стратегии запорожских газет
A design role is in marketing strategy of the Zaporizhzhya newspapers
 
Creator Панченко, Світлана Анатоліївна
Панченко, Светлана Анатольевна
Panchenko, Svitlana A.
 
Subject design
publishing marketing
newspaper
page
page makeup
дизайн
редакційно-видавничий маркетинг
газета
полоса
верстка
дизайн
редакционно-издательский маркетинг
 
Description Панченко С.А., Роль дизайну в маркетинговій стратегії запорізьких газет / С. А. Панченко // Світ соціальних комунікацій. – Т. 4. – К. : КиМУ, ДонНУ, 2011. – С. 63–66.
UK: У статті аналізуються елементи дизайну запорізьких газет. Розглядається роль дизайну як одного з головних компонентів маркетингової політики видання.
EN: Design elements of Zaporozhzhia newspapers are analyzed. The role of design as one of key components of paper editing policy is considered.
RU: В статье анализируются элементы дизайна запорожских газет. Рассматривается роль дизайна как одного из главных компонентов маркетинговой политики издания
 
Date 2016-06-23T08:18:03Z
2016-06-23T08:18:03Z
2011
 
Type Article
 
Identifier http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/949
 
Language uk
 
Publisher Київський міжнародний університет, Донецький національний університет