Вербальні й візуальні (ілюстративні) жіночі образи в гендерно маркованих глянцевих виданнях
EIRZNTU - Electronic Institutional Repository of Zaporizhzhia National Technical University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Вербальні й візуальні (ілюстративні) жіночі образи в гендерно маркованих глянцевих виданнях
Вербальные и визуальные (иллюстративные) женские образы в гендерно маркированных глянцевых изданиях Verbal and Visual (Illlustrative) Female Images in Gender-marked Glossy Magasines |
|
Creator |
Клименко, Наталя Олександрівна
Клименко, Наталья Александровна Klymenko, Natalya O. |
|
Subject |
illustrated magazines
verbal female images visual female images column photo illustrations глянцеві журнали вербальні жіночі образи візуальні жіночі образи рубрики ілюстрації |
|
Description |
Клименко Н. О. Вербальні й візуальні (ілюстративні) жіночі образи в гендерно маркованих глянцевих виданнях / Н. О. Клименко // Держава та регіони. Сер.: Соціальні комунікації. – 2010. − № 1. – С. 168 – 173.
UK: У статті аналізуються вербальні й візуальні (ілюстративні) жіночі образи, що представлені в гендерно маркованих глянцевих виданнях “Единственная”, “Женский журнал”, “EGO”. Обгрунтовується думка, що типологія жіночих образів, які представлені в журналах “Единственная” и “Женский журнал”, виглядає наступним чином: «Гарна жінка, жінка-модель», «Ділова жінка», «Щаслива жінка», «Секс-символ», «Дружина й мати». Підкреслюється, що в процесі репрезентації жіночих образів у жіночих і чоловічих журналах використовуються текстові й фотоматеріали, фотоілюстрації, причому останнім відводиться центральне місце. EN: The article is devoted to verbal and visual female images, which are represented by illustrated magazines “Yedinstvennaja”, “Genskij journal”, “EGO”. The most frequent female images depicted in women magazines are “A beautiful woman \ model”; “A business lady \ high class specialist”; “A happy woman”; “A sex symbol”; “Wife and mother”. It is stressed that in men and women magazines both verbal and photo units represent female images, but photo ones are paid more attention to. RU: В статье анализируются вербальные и визуальные (иллюстративные) женские образы, встречающиеся в гендерно маркированных глянцевых изданиях “Единственная”, “Женский журнал”, “EGO”. Доказывается, что типология женских образов, которые чаще всего встречаются в журналах “Единственная” и “Женский журнал”, выглядит следующим образом: “Красивая женщина, женщина-модель”, “Деловая женщина”, “Счастливая женщина”, “Секс-символ”, “Жена и мать”. Подчеркивается, что в процессе репрезентации женских образов в женских и мужских журналах используются текстовые и фотоматериалы, фотоиллюстрации, причем последним отводится центральное место. |
|
Date |
2016-07-08T08:14:38Z
2016-07-08T08:14:38Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/1030
|
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Класичний приватний університет
|
|