Диагностирование технического состояния подшипников качения
EIRZNTU - Electronic Institutional Repository of Zaporizhzhia National Technical University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Диагностирование технического состояния подшипников качения
Діагностування технічного стану підшипників кочення Rolling Bearing Condition Diagnostics |
|
Creator |
Федорончак (Юр), Тетяна Василівна
Федорончак (Юр), Татьяна Васильевна Fedoronchak (Yur), Tetiana V. Харитонов, Віктор Миколайович Харитонов, Виктор Николаевич Kharitonov, Viktor M. Дубровін, Валерій Іванович Дубровин, Валерий Иванович Dubrovin, Valeriy I. |
|
Subject |
підшипник кочення
діагностування дефект вібраційний сигнал ексцес S-дискримінант rolling bearing diagnostics fault vibrations kurtosis S-discriminant подшипник качения диагностирование дефект вибрационный сигнал эксцесс S-дискриминант |
|
Description |
Федорончак (Юр) Т. В. Диагностирование технического состояния подшипников качения / Т. В. Федорончак, В. Н. Харитонов, В. И. Дубровин // Авиационно-космическая техника и технология. - 2009. - № 7. - С. 166–170.
UK: У статті розглядається ефективність двох методів діагностування технічного стану підшипників кочення на основі аналізу вібраційних сигналів. У методі діагностики, заснованому на статистичному аналізі вібрації підшипників, виконується оцінка ексцесу сигналу в чотирьох частотних діапазонах, що дозволяє виявити появу дефекту. Метод діагностики на основі на S-дискримінант за значенням параметру дозволяє оцінити ступінь відхилення поточного стану підшипника від нормального, а за формою його поведінки – визначити дефектний елемент підшипника. EN: Performance of two rolling bearing vibration monitoring methods are researched in the article. The first meth-od is based on statistical analysis of bearing vibrations in four frequency bands and it allows discovering presence of a fault. The second one is based on nondimensional S-discriminants. It allows estimating bearing degradation based on the value of the parameter and detecting defective element of the bearing based on its curve behavior. RU: В статье рассматривается эффективность двух методов диагностирования технического состояния подшипников качения на основе анализа вибрационных сигналов. В методе диагностики, основанном на статистическом анализе вибрации подшипников, производится оценка эксцесса сигнала в четырех частотных диапазонах, что позволяет обнаружить появление дефекта. Метод диагностики на основе S-дискриминант по значению параметра позволяет оценить степень отклонения текущего состояния подшипника от нормального, а по форме его поведения - определить дефектный элемент подшипника. |
|
Date |
2016-08-26T08:26:05Z
2016-08-26T08:26:05Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
1727-7337
http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/1125 |
|
Language |
ru
|
|
Publisher |
Національний аерокосмічний університет ім. М. Є. Жуковського "Харківський авіаційний інститут"
|
|