Запис Детальніше

Аргументативність англомовного економічного дискурсу

EIRZNTU - Electronic Institutional Repository of Zaporizhzhia National Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Аргументативність англомовного економічного дискурсу
Аргументативность англоязычного экономического дискурса
Argumentativeness of English Economic Discourse
 
Creator Лут, Катерина Анатоліївна
Лут, Екатерина Анатольевна
Lut, Kateryna A.
 
Subject informativeness
logical argumentativeness
emotive argumentativeness
economic discourse
means of expressiveness
інформативність
логічна аргументативність
психологічна аргументативність
економічний дискурс
засоби виразності
информативность
логическая аргументативность
психологическая аргументативность
экономический дискурс
средства выразительности
 
Description Лут К. А. Аргументативність англомовного економічного дискурсу / К. А. Лут // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія «Філологія». Випуск 8, том 1. – Одеса, 2014. – С.133–135.
UK: У статті досліджуються способи та засоби реалізації логічної та психологічної аргументативності в текстах англомовного економічного дискурсу. Економічний дискурс репрезентується різними типами текстів: у деяких із них експліцитне вираження автором свого ставлення до висловлюваного є обов’язковим, у інших текстах продуценти схильні до імпліцитної аргументації, що може проявлятися у використанні засобів виразності, апеляції до авторитета та ін. Специфіка використання засобів аргументації залежить від авторської особистості, його намірів, цілей, вірувань та переконань, а також від соціокультурних чинників.
EN: This paper analyzes examples of logical and emotive argumentation tactics that are used in English economic discourse. Economic discourse comprises various text types: in some of them the authors explicitly declare their attitude to what is described, other texts feature implicit argumentation that can be expressed by means of tropes and figures, by appeal to expert opinion etc. The choice of means of argumentativeness depends on the authors’ personality, their intentions, purposes and views, but also it can be determined by socio-cultural factors.
RU: В статье исследуются способы и средства реализации логической и психологической аргументативности в текстах англоязычного экономического дискурса. Економический дискурс представлен разными типами текстов: в некоторых из них эксплицитное выражение автором своего отношения является обязательным, в других текстах продуценты склонны прибегать к имплицитной аргументации, которая может проявляться через использование средств выразительности, апелляции к авторитету и т. д. Специфика использования средств аргументации зависит от личности автора, его намерений, целей, убеждений, а также от социокультурных факторов.
 
Date 2016-09-01T06:12:04Z
2016-09-01T06:12:04Z
2014
 
Type Article
 
Identifier http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/1132
 
Language uk
 
Publisher Міжнародний гуманітарний університет