Інтеракція візуальних та вербальних метафор у популярному економічному дискурсі
EIRZNTU - Electronic Institutional Repository of Zaporizhzhia National Technical University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Інтеракція візуальних та вербальних метафор у популярному економічному дискурсі
Интеракция визуальных и вербальных метафор в популярном экономическом дискурсе The Interaction of Visual and Verbal Metaphors in Popular Economic Discourse |
|
Creator |
Лут, Катерина Анатоліївна
Лут, Екатерина Анатольевна Lut, Kateryna A. |
|
Subject |
visual metaphor
verbal metaphor multimodal metaphor ad hoc concept visual-conceptual interface візуальна метафора вербальна метафора мультимодальна метафора «спонтанний концепт» візуально-концептуальна взаємодія визуальная метафора вербальная метафора мультимодальная метафора «спонтанный» концепт визуально-концептуальное взаимодействие |
|
Description |
Лут К. А. Інтеракція візуальних та вербальних метафор у популярному економічному дискурсі / К.А. Лут // Нова філологія. Зб.наукових праць. – Запоріжжя: ЗНУ, 2011. – вип.44. – C.83-86.
UK: У статті досліджується зв'язок між візуальними та вербальними метафорами в популярному економічному дискурсі. Визначається механізм створення та інтерпретації мультимодальних метафор. Виявлено, що вербальні та візуальні елементи мультимодальної метафори є тісно пов’язаними між собою: на етапі створення головним та первинним є вербальний текст, а на етапі інтерпретації первинні візуальні елементи створюють набір асоціацій, які уточнюються вторинною інформацією із тексту. EN: In this article the interrelation between visual and verbal metaphors is studied. The processes of multimodal metaphors creation and interpretation are distinguished. It was found that verbal and visual elements are interrelated: a verbal text is primary when the metaphor is created, but basic visual elements are primary at the stage of interpretation, they are specified by the secondary information from the text. RU: В статье изучается связь между визуальными и вербальными метафорами в популярном экономическом дискурсе. Исследуются механизмы создания и интерпретации мультимодальных метафор. Было определено, что вербальные и визуальные элементы мультимодальной метафоры тесно связаны между собой: на этапе создания главным и первичным является вербальный текст, а на этапе интерпретации первичные визуальные элементы создают набор ассоциаций, которые дополняются вторичной информацией из текста. |
|
Date |
2016-09-01T07:15:33Z
2016-09-01T07:15:33Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/1136
|
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Запорізький національний університет
|
|