Державно-громадське управління розвитком загальної середньої освіти в малих містах України
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/715268/
http://www.undip.org.ua/news/library/monografii_detail.php?ID=8851 |
|
Title |
Державно-громадське управління розвитком загальної середньої освіти в малих містах України
Государственно-общественное управление развитием общего среднего образования в малых городах Украины State-public management of the development of general secondary education in small cities of Ukraine: monograph |
|
Creator |
Лісова, Н.І.
|
|
Subject |
37.07 Management aspects of educational institutions
37.09 Organization of instruction 373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
У монографії розглянуто державно-громадське управління на світоглядних основах постмодерністської методології, системології та синергетики, теорії дитиноцентризму, герменевтики та філософії управління. Уперше розкрито теоретично обґрунтовану систему управлінської діяльності відділу освіти в малих містах на демократичних засадах через партнерство, діалог та довіру в самоорганізованій активній системі «дитина – школа – громада». Висвітлено соціально-педагогічні умови управління відділів освіти з метою перетворення освіти в систему, що розвивається й здатна забезпечити розвиток та саморозвиток особистості, інноваційний розвиток школи та громади. Подано теоретично обґрунтовані авторські моделі учня-Людини, гідного довіри, Школи культури довіри як синергію трьох векторів розвитку: «Школа формування довіри» – «Школа громадської довіри» – «Школа культури довіри», методику їх реалізації в освітній практиці, а також критерії оцінювання та показники, за якими визначається ефективність діяльності школи та відділу освіти. Монографія розрахована на науковців, педагогічних працівників, керівних кадрів різних ієрархічних рівнів управління, державних службовців, викладачів інституцій післядипломної освіти, діяльність яких пов’язана з управлінням загальною середньою освітою; студентів, докторантів та аспірантів, які цікавляться питаннями управління освітою і його реформуванням на інноваційних засадах в громадянському суспільстві.
В монографии рассмотрены государственно-общественное управление на мировоззренческих основах постмодернистской методологии, системологии и синергетики, теории ребенкоцентризма, герменевтики и философии управления. Впервые раскрыто теоретически обоснованную систему управленческой деятельности отдела образования в малых городах демократических принципов через партнерство, диалог и доверие в самоорганизующихся активной системе «ребенок - школа - общество». Освещены социально-педагогические условия управления отделов образования с целью превращения образования в систему, развивается и способна обеспечить развитие и саморазвитие личности, инновационное развитие школы и общества. Подано теоретически обоснованы авторские модели ученика-человека, достойного доверия, Школы культуры доверия как синергию трех векторов развития «Школа формирования доверия» - «Школа общественного доверия» - «Школа культуры доверия», методику их реализации в образовательной практике, а также критерии оценки и показатели, по которым определяется эффективность деятельности школы и отдела образования. Монография рассчитана на научных работников, педагогов, руководящих кадров различных иерархических уровней управления, государственных служащих, преподавателей институтов последипломного образования, деятельность которых связана с управлением средним образованием; студентов, докторантов и аспирантов, интересующихся вопросами управления образованием и его реформированием на инновационных принципах в гражданском обществе. The monograph considers state-public management on new worldview principles of postmodern methodology, systemology and synergetics, the theory of child centrism, hermeneutics and management philosophy. For the first time, a theoretically substantiated system of managerial activity of the department of education in small towns on democratic principles was opened through partnership, dialogue and trust in the self-organizing active "child-school-society" system. The social and pedagogical conditions for managing the departments of education are clarified with the aim of transforming education into a system that develops and is capable of ensuring the development of the individual, the innovative development of the school and society. The author's models of a trusted student are presented theoretically, the School of Confidence Culture as a school for the three vectors of development of the School of Confidence-Building Schools of Public Confidence-Schools of Confidence Culture, the methodology for their implementation in educational practice, and the corresponding evaluation criteria and indicators on which it was proposed to determine the effectiveness of the activities of the school and the department of education. The monograph is intended for scientists, workers of education, leading personnels of different management hierarchical levels, civil servants, teachers of postgraduate institutes with their activity to the secondary education management; as well as for students, persons working for doctor’s degree and post-graduate students interested in the questions of educational management and ita reformation based on innovative principles. |
|
Publisher |
Пономаренко Р.В.
|
|
Date |
2018
|
|
Type |
Monograph
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/715268/1/%D0%9C%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%96%D1%8F%20%D0%9B%D1%96%D1%81%D0%BE%D0%B2%D0%B0%20%D0%9D.%D0%86.%2023.01.2019.pdf
- Лісова, Н.І. (2018) State-public management of the development of general secondary education in small cities of Ukraine: monograph Project Report. Пономаренко Р.В., м. Черкаси, Україна. |
|