Концептуальні засади формування іншомовної компетентної особистості учня закладу загальної середньої освіти
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/715326/
|
|
Title |
Концептуальні засади формування іншомовної компетентної особистості учня закладу загальної середньої освіти
Conceptual basis for the formation of a foreign language competent person of a student of general secondary education institution |
|
Creator |
Redko, V.H.
Polonska, T.K. |
|
Subject |
37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
373 Kinds of school providing general education 81 Linguistics and languages |
|
Description |
Автори висвітлюють питання українського досвіду модернізації змісту середньої освіти. Стаття складається з двох параграфів. Перший «Дидактико-методологічні підходи до вибору та визначення функцій навчального матеріалу для компетентнісного навчання іноземних мов у закладах загальної середньої освіти України» присвячений визначенню та характеристиці функції навчального матеріалу для компетентнісного навчання іноземних мов у школах України. Другий «Критерії формування іншомовної компетентної особистості випускника закладу загальної середньої освіти» висвітлює питання щодо критеріїв формування особистості учня у процесі навчання іноземної мови. На основі аналізу тенденцій розвитку сучасного шкільного навчання іноземних мов та емпіричних досліджень авторів було розглянуто та інтерпретовано поняття «компетентнісно-орієнтованого навчання іноземної мови» учнів закладів загальної середньої освіти, подано авторське визначення компетентної особистості студента у сфері навчання іноземної мови, схарактеризовано іншомовну комунікативну компетентність та її складники, формування яких повинно бути спрямовано на навчальну діяльність учнів. Авторами статті визначено й обґрунтовано систему комунікативних дій компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов учнів сучасних шкіл, запропоновано й схарактеризовано засоби, що забезпечують його ефективне використання в навчальному процесі. Система створюється відповідно до змісту і функцій іншомовної комунікативної компетентності, вікових і психофізіологічних особливостей та потенційних здібностей учнів, і передбачає поступове оволодіння випускником іншомовною комунікацією як засобом міжкультурної вербальної взаємодії. Початковий етап вивчення іноземної мови є надзвичайно важливим протягом всього навчального курсу. Відповідно до Концептуальних основ реформування середньої освіти, «Нова українська школа» передбачає два цикли початкової освіти: 1) адаптивний ігровий (1-2 класи); 2) базовий (3-4 класи). Така структура зумовлює вибір спеціальних форм і методів навчання іноземної мови учнів. Тому автори статті приділяли певну увагу питанням готовності учнів початкових класів оволодіти компетентнісним змістом навчання іноземної мови. The authors highlight the issues of the Ukrainian experience in modernizing the content of secondary school education. The article consists of two paragraphs. The first paragraph is devoted to the functions of educational material for competence-oriented teaching foreign languages in general secondary schools of Ukraine. The second one covers the issues on the criteria for formation of a student’s foreign language competent personality. |
|
Publisher |
Scientific discussion
|
|
Date |
2019
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/715326/1/VOL%201%2C%20No%2028%2C%20%282019%29-12-19%20%281%29.pdf
- Redko, V.H. (orcid.org/0000-0002-4035-4925 <http://orcid.org/0000-0002-4035-4925>) and Polonska, T.K. (orcid.org/0000-0002-5717-1041 <http://orcid.org/0000-0002-5717-1041>) (2019) Conceptual basis for the formation of a foreign language competent person of a student of general secondary education institution Scientific discussion, 1 (28). pp. 12-19. ISSN 3041-4245 |
|