Науково-методичний підхід щодо оцінки конкурентоспроможності бренду підприємства
Електронного архіву Харківського національного університету радіоелектроніки (Open Access Repository of KHNURE)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Науково-методичний підхід щодо оцінки конкурентоспроможності бренду підприємства
|
|
Creator |
Соколова, Л. В.
Шальопа, А. С. |
|
Subject |
конкурентоспроможність бренду
оцінка підприємство |
|
Description |
В умовах ринкової економіки сильний бренд підприємства- товаровиробника виступає на ринку його значною конкурентною перевагою, забезпечує конкурентоспроможність у довгостроковій перспективі. На сучасному світовому ринку конкурують між собою не товари, а бренди, які здатні задовольнити як фізіологічні потреби споживачів, так й емоційні та соціальні. Бренд товаровиробника виступає у якості специфічного інструменту, за допомогою якого підприємство впевнено почуває себе на ринку, а споживачі ідентифікують його товари. |
|
Date |
2019-03-18T09:33:47Z
2019-03-18T09:33:47Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Соколова Л. В. Науково-методичний підхід щодо оцінки конкурентоспроможності бренду підприємства / Л. В. Соколова, А. С. Шальопа // Соціально-економічний розвиток України: проблеми та перспективи : кол. монографія / за ред. О. В. Манойленко. – Х. : Рожко С. Г., 2015. – С. 171-176. (345 с., 20,11 у.др.а.).
http://openarchive.nure.ua/handle/document/8116 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Рожко С. Г.
|
|