Запис Детальніше

Науково-методичний підхід щодо оцінки конкурентоспроможності бренду підприємства

Електронного архіву Харківського національного університету радіоелектроніки (Open Access Repository of KHNURE)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Науково-методичний підхід щодо оцінки конкурентоспроможності бренду підприємства
 
Creator Соколова, Л. В.
Шальопа, А. С.
 
Subject конкурентоспроможність бренду
оцінка
підприємство
 
Description В умовах ринкової економіки сильний бренд підприємства- товаровиробника виступає на ринку його значною конкурентною перевагою, забезпечує конкурентоспроможність у довгостроковій перспективі.
На сучасному світовому ринку конкурують між собою не товари, а бренди, які здатні задовольнити як фізіологічні потреби споживачів, так й емоційні та соціальні. Бренд товаровиробника виступає у якості специфічного інструменту, за допомогою якого підприємство впевнено почуває себе на ринку, а споживачі ідентифікують його товари.
 
Date 2019-03-18T09:33:47Z
2019-03-18T09:33:47Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Соколова Л. В. Науково-методичний підхід щодо оцінки конкурентоспроможності бренду підприємства / Л. В. Соколова, А. С. Шальопа // Соціально-економічний розвиток України: проблеми та перспективи : кол. монографія / за ред. О. В. Манойленко. – Х. : Рожко С. Г., 2015. – С. 171-176. (345 с., 20,11 у.др.а.).
http://openarchive.nure.ua/handle/document/8116
 
Language uk
 
Publisher Рожко С. Г.