Запис Детальніше

Особливості процесу формування соціально-доцільної поведінки дітей старшого дошкільного віку у предметно-перетворювальній діяльності з об'єктами природи

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/712660/
 
Title Особливості процесу формування соціально-доцільної поведінки дітей старшого дошкільного віку у предметно-перетворювальній діяльності з об'єктами природи
Peculiarities of the process of forming socially appropriate behavior of children of the early preschool age in the subject-transformation activity with the objects of nature
особенности процесса формирования социально целесообразного поведения детей старшего дошкольного возраста в предметно-преобразовательной деятельности с обьектами природы
 
Creator Васильєва, С.А.
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
37.09 Organization of instruction
 
Description У статті висвітлено педагогічні умови оптимізації процесу формування соціально-доцільної поведінки дітей старшого дошкільного віку у предметно-перетворювальній діяльності з об’єктами природи: забезпечення та урізноманітнення форм організації ровесницьких стосунків; насичення середовища, яке орієнтовано на взаємодію між ровесниками; цілеспрямована робота з формування соціально-доцільної поведінки дітей старшого дошкільного віку, які сприяють усвідомленим проявам ставлення дитини до себе, ровесників, об’єктів природи, формуванню соціально-доцільної поведінки у дітей старшого дошкільного віку; розгортанню предметно-перетворювальної діяльності з об’єктами природи.
The article highlights the pedagogical conditions for optimizing the process of formation of socially-expedient behavior of children of the senior preschool age in the subject-transformational activity with objects of nature: provision and variety of forms of organization of peer relations; the saturation of the environment, focused on interaction between peers; purposeful work on the formation of socially-expedient behavior of children of senior preschool age, which contribute to conscious manifestations of the child's attitude towards himself, peers, objects of nature, the formation of socially appropriate behavior in children of senior preschool age; the development of object-transformational activity with objects of nature.
В статье освещены педагогические условия оптимизации процесса формирования социально-целесообразного поведения детей старшего дошкольного возраста в предметно-преобразовательной деятельности с объектами природы: обеспечение и разнообразие форм организации ровесницьких отношений; насыщение среды, ориентированное на взаимодействие между ровесниками; целенаправленная работа по формированию социально-целесообразного поведения детей старшего дошкольного возраста, которые способствуют осознанным проявлениям отношения ребенка к себе, к ровесникам, объектам природы, формированию социально-целесообразного поведения у детей старшего дошкольного возраста; развертыванию предметно-преобразовательной деятельности с объектами природы.
 
Publisher Видавничий дім "Гельветика"
 
Date 2018
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/712660/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%201%20%D0%A5%D0%B5%D1%80%D1%81%D0%BE%D0%BD.pdf
- Васильєва, С.А. (orcid.org/0000-0002-0452-4835 <http://orcid.org/0000-0002-0452-4835>) (2018) Peculiarities of the process of forming socially appropriate behavior of children of the early preschool age in the subject-transformation activity with the objects of nature Педагогічні науки, 1 (83). pp. 87-93. ISSN 2413-1865