Запис Детальніше

Формування соціально-доцільної поведінки дітей старшого дошкільного віку у предметно-перетворювальній діяльності з об'єктами природи: методичний аспект

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/712665/
http://www.innovpedagogy.od.ua/4-2-ukr
 
Title Формування соціально-доцільної поведінки дітей старшого дошкільного віку у предметно-перетворювальній діяльності з об'єктами природи: методичний аспект
Formation social-integrated conduct children of the senior preschool age in subject-transforming activity with nature objects: methodical aspect
Формирование социально-целесообразного поведения детей старшего дошкольного возраста в предметно-преобразовательной деятельности с обьектами природы: методический аспект
 
Creator Васильєва, С.А.
 
Subject 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
 
Description У статті розкрито систему методичної роботи в ДНЗ у контексті проблеми формування соціально-доцільної поведінки дітей старшого дошкільного віку у предметно-перетворювальній діяльності з об’єктами природи з огляду на специфічні особливості її функціонування. Побудовано систему методичної роботи в ДНЗ на основі наукових поглядів А. Авер’янова, щодо основних форм взаємодії систем у притаманних для них суперечностях: взаємодія системи з джерелом існування; взаємодія системи з якісно різноманітними системами; взаємодія якісно тотожних систем. Зосереджено увагу на одному із компонентів системи методичної роботи – взаємодія методичної служби з якісно тотожними системами (вихователі старших груп), його критеріях та показниках; теоретичних засадах процесу формування соціально-доцільної поведінки дітей старшого дошкільного віку у предметно-перетворювальній діяльності з об’єктами природи, які визначили методологічну основу дослідження та впровадження формувального етапу науково-дослідної роботи. Означено специфіку проведення заходів, організації нетрадиційних форм роботи з педагогами ДНЗ.
The article discloses the system of methodical work in preschool educational institution (PEI) in the context of the problem of the formation of socially-expedient behavior of children of the senior preschool age in the subject-transformational activity with objects of nature, taking into account the specific features of its functioning. A system of methodical work in the PEI was constructed on the basis of A. Averyanov's scientific views, in accordance with the basic forms of interaction of systems in their inherent contradictions: the interaction of the system with the source of existence; interaction of the system with qualitatively different systems; interaction of qualitatively identical systems. Attention is focused on one of the components of the methodical work system - the interaction of the methodological service with educators of senior groups, the objectives of the methodological service, taking into account the specifics of its activities with educators and its place in the structure of the PEI.
В статье раскрыто систему методической работы в ДУУ в контексте проблемы формирования социально-целесообразного поведения детей старшего дошкольного возраста в предметно-преобразовательной деятельности с обьектами природы с учетом специфических особенностей ее функционирования. Построено систему методической работы в ДУУ на основе научных взглядов А. Аверьянова относительно основных форм взаимодействия системы с качественно разнообразными системами; взаимодействия качественно тождественных систем. Сосредоточено внимание на одном из компонентов системы методической работы – взаимодействии методической службы с качественно тождественными системами (воспитатели старших групп), на его критериях и показателях; теоретических подходах процесса формирования социально-целесообразного поведения детей старшего дошкольного возраста в предметно-преобразовательной деятельности с обьектами природы, которые определили методологическую основу исследования и внедрения формирующего этапа научно-исследовательской работы. Определено специфику проведения мероприятий, организации нетрадиционных форм работы с педагогами ДУУ.
 
Publisher ПУ "Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій"
 
Date 2018
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/712665/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%205%20%D0%9E%D0%B4%D0%B5%D1%81%D0%B0.pdf
- Васильєва, С.А. (orcid.org/0000-0002-0452-4835 <http://orcid.org/0000-0002-0452-4835>) (2018) Formation social-integrated conduct children of the senior preschool age in subject-transforming activity with nature objects: methodical aspect Інноваційна педагогіка. Том 2. Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій (4). pp. 118-122. ISSN 2311-5491