Запис Детальніше

Компетентісний підхід в освіті: від засвоєння знань до оволодіння ними

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/715306/
 
Title Компетентісний підхід в освіті: від засвоєння знань до оволодіння ними
Competent approach in education: from mastering of knowledge to mastering them
 
Creator Ващенко, Л.С.
 
Subject 001.89 Organization of science and scientific work
373 Kinds of school providing general education
57 Biological sciences in general
 
Description Подано порівняльний аналіз знанієво зорієнтованого та компетентнісного підходів до організації навчального процесу. Обгрунтовано значення такого результату навчання біології, як використання здобутих знань у практичній діяльності та повсякденному житті. Розглянуто завдання та передбачувані результати вивчення біології, визначені Державним стандартом базової та повної загальної середньої освіти.
The comparative analysis of knowledge-oriented and competent approaches to the organization of the educational process is presented. The significance of such a result of studying biology as the use of the acquired knowledge in practice and everyday life is substantiated. The problem and the predicted results of the study of biology, defined by the new State standard of basic and complete general secondary education.
 
Publisher Державне iнформацiйно-виробниче пiдприємство видавництво "Педагогiчна преса"
 
Date 2012
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/715306/1/2012_4-%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8B-17-21.pdf
- Ващенко, Л.С. (orcid.org/0000-0002-0637-2142 <http://orcid.org/0000-0002-0637-2142>) (2012) Competent approach in education: from mastering of knowledge to mastering them Біологія і хімія в сучасній школі, 4 (92). pp. 14-18.