Компетентісний підхід в освіті: від засвоєння знань до оволодіння ними
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/715306/
|
|
Title |
Компетентісний підхід в освіті: від засвоєння знань до оволодіння ними
Competent approach in education: from mastering of knowledge to mastering them |
|
Creator |
Ващенко, Л.С.
|
|
Subject |
001.89 Organization of science and scientific work
373 Kinds of school providing general education 57 Biological sciences in general |
|
Description |
Подано порівняльний аналіз знанієво зорієнтованого та компетентнісного підходів до організації навчального процесу. Обгрунтовано значення такого результату навчання біології, як використання здобутих знань у практичній діяльності та повсякденному житті. Розглянуто завдання та передбачувані результати вивчення біології, визначені Державним стандартом базової та повної загальної середньої освіти.
The comparative analysis of knowledge-oriented and competent approaches to the organization of the educational process is presented. The significance of such a result of studying biology as the use of the acquired knowledge in practice and everyday life is substantiated. The problem and the predicted results of the study of biology, defined by the new State standard of basic and complete general secondary education. |
|
Publisher |
Державне iнформацiйно-виробниче пiдприємство видавництво "Педагогiчна преса"
|
|
Date |
2012
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/715306/1/2012_4-%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8B-17-21.pdf
- Ващенко, Л.С. (orcid.org/0000-0002-0637-2142 <http://orcid.org/0000-0002-0637-2142>) (2012) Competent approach in education: from mastering of knowledge to mastering them Біологія і хімія в сучасній школі, 4 (92). pp. 14-18. |
|