Запис Детальніше

Праксиологічний підхід у формуванні готовності майбутніх економістів до професійного саморозвитку

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Праксиологічний підхід у формуванні готовності майбутніх економістів до професійного саморозвитку
 
Creator Журавська, Лариса Миколаївна
Zhuravska, Larysa
Журавская, Лариса Николаевна
Остапенко, Ельвіра Олексіївна
Ostapenko, Elvira
Остапенко, Эльвира Алексеевна
 
Subject майбутні економісти
професійний саморозвиток
модифікований курс з психології та педагогіки
37.032
 
Description Стаття присвячена проблемі професійного саморозвитку студентів в економічному університеті. Автори звертають увагу на значення психолого-педагогічної дисципліни та наукової роботи в професійній підготовці майбутніх економістів, обґрунтовують необхідність впровадження програми модифікованого курсу з педагогіки та психології.
 
Publisher Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
 
Date 2019-03-19T08:06:47Z
2019-03-19T08:06:47Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Журавська Л. М. Праксиологічний підхід у формуванні готовності майбутніх економістів до професійного саморозвитку / Л. М. Журавська, Е. О. Остапенко // Наука і освіта. – 2013. – № 1–2. – С. 151–159.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/27431
 
Language uk