Запис Детальніше

Активізація полімодального сприймання у дітей з особливими потребами та її зв’язок з їх інтелектуальним розвитком

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/26831/
 
Title Активізація полімодального сприймання у дітей з особливими потребами та її зв’язок з їх інтелектуальним розвитком
 
Creator Луцько, Катерина Василівна
Махлун, Валерія Олександрівна
Ступак, Діана Денисівна
 
Subject Міжнародні
 
Description Сенсорні процеси складають початковий етап і основу пізнання, є висхідною ланкою розумового і мовленнєвого розвитку дітей з особливими потребами. На рівні сенсорного розвитку готується перехід від чуттєвого до раціонального пізнання, від сприймання до мислення, формується основа подальшої інтелектуальної та практичної діяльності. Поєднання зорових, слухових та тактильно – рухових аналізаторів активізують пізнавальну сферу дитини, засвоєння та збагачення її лексичного запасу, мовлення в цілому. Сенсорний та інтелектуальний розвиток дитини при оволодінні мовленням сприяє її особистісному становленню, уможливлює гармонізацію стосунків у соціальному середовищі.
 
Date 2019-01
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/26831/1/K_Lutsko_V_Makhlun_D_Stupak_APSDOPZIR_KSPKIO.pdf
Луцько, Катерина Василівна та Махлун, Валерія Олександрівна та Ступак, Діана Денисівна (2019) Активізація полімодального сприймання у дітей з особливими потребами та її зв’язок з їх інтелектуальним розвитком збірник тез наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції "Ключові питання наукових досліджень у сфері педагогіки та психології у XXI ст.". с. 51-54.