Активізація полімодального сприймання у дітей з особливими потребами та її зв’язок з їх інтелектуальним розвитком
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/26831/
|
|
Title |
Активізація полімодального сприймання у дітей з особливими потребами та її зв’язок з їх інтелектуальним розвитком
|
|
Creator |
Луцько, Катерина Василівна
Махлун, Валерія Олександрівна Ступак, Діана Денисівна |
|
Subject |
Міжнародні
|
|
Description |
Сенсорні процеси складають початковий етап і основу пізнання, є висхідною ланкою розумового і мовленнєвого розвитку дітей з особливими потребами. На рівні сенсорного розвитку готується перехід від чуттєвого до раціонального пізнання, від сприймання до мислення, формується основа подальшої інтелектуальної та практичної діяльності. Поєднання зорових, слухових та тактильно – рухових аналізаторів активізують пізнавальну сферу дитини, засвоєння та збагачення її лексичного запасу, мовлення в цілому. Сенсорний та інтелектуальний розвиток дитини при оволодінні мовленням сприяє її особистісному становленню, уможливлює гармонізацію стосунків у соціальному середовищі.
|
|
Date |
2019-01
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/26831/1/K_Lutsko_V_Makhlun_D_Stupak_APSDOPZIR_KSPKIO.pdf
Луцько, Катерина Василівна та Махлун, Валерія Олександрівна та Ступак, Діана Денисівна (2019) Активізація полімодального сприймання у дітей з особливими потребами та її зв’язок з їх інтелектуальним розвитком збірник тез наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції "Ключові питання наукових досліджень у сфері педагогіки та психології у XXI ст.". с. 51-54. |
|