Читання Інструменти
Для цього запису
Look up terms
Знайти пов'язаних з ним елементів серед
Author's work
Government policy
Book searches
Book reviews
Dissertations
Online forums
Quotations
Pay-per-view
Resources
Media reports
Web search
Користувач
Ім'я користувача
Пароль
Запам'ятати мене
Пошук
Мова
English
Українська
Домашня сторінка
Про нас
Увійти
Зареєструватися
Перегляд
Пошук
Допомога
Домашня сторінка
>
Перегляд
>
Zhytomyr State University Library
>
Запис Детальніше
Запис Детальніше
Формування художньо-естетичної компетентності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів засобами праці
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація
Поле
Співвідношення
Relation
http://eprints.zu.edu.ua/28566/
Title
Формування художньо-естетичної компетентності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів засобами праці
Creator
Фурманюк, С. М.
Subject
NK Decorative arts. Applied arts. Decoration and ornament
Publisher
Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка
Date
2014
Type
Article
PeerReviewed
Format
text
Language
uk
ukraine
Identifier
http://eprints.zu.edu.ua/28566/1/%D0%A4%D1%83%D1%80%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D1%8E%D0%BA%20%D0%A1.%D0%9C.%20%D0%A4%D0%BE%D1%80%D0%BC%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D1%85%D1%83%D0%B4%D0%BE%D0%B6%D0%BD%D1%8C%D0%BE-%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B5%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%BE%D1%97%20%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%B5%D1%82%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96%20%D0%BC%D0%B0%D0%B9%D0%B1%D1%83%D1%82%D0%BD%D1%96%D1%85%20%D0%B2%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%96%D0%B2%20%D0%B4%D0%BE%D1%88%D0%BA%D1%96%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D1%85%20%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D1%85%20%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D1%96%D0%B2%20%D0%B7%D0%B0%D1%81%D0%BE%D0%B1%D0%B0%D0%BC%D0%B8%20%D0%BF%D1%80%D0%B0%D1%86%D1%96.pdf
Фурманюк, С. М. (2014) Формування художньо-естетичної компетентності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів засобами праці. Формування професійної компетентності майбутніх педагогів дошкільної та початкової освіти: збірник науково-методичних праць. pp. 214-217.