Запис Детальніше

Проблеми впровадження ефективної методики проектно-технологічної діяльності учнів

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/715330/
 
Title Проблеми впровадження ефективної методики проектно-технологічної діяльності учнів
Problems of introduction of effective methodology of design and technological activity of students
 
Creator Тарара, Анатолій Михайлович
Самійленко, С.І.
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
373 Kinds of school providing general education
 
Description В статті розглянуто особливості й значення проектно-технологічної діяльності як основи розвитку в учнів творчих здібностей, формування їх творчої особистості. Наголошено, що метод проектів зорієнтований на самостійну діяльність учнів. Розглянуто методику формування в учнів основних понять проектно-технологічної діяльності та сутність і значення основних її етапів.
The features and significance of design and technological activity as the basis for development of pupils' creative abilities, formation of their creative personality have been considered. It is emphasized that the method of projects is oriented on independent activity of pupils. The method of formation of the basic concepts of design and technological activity in pupils and the essence and significance of its main stages have been considered in the article.
 
Publisher Аксіома
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/715330/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F-%D1%83-%D0%BB%D1%96%D1%86%D0%B5%D0%B9-75.pdf
- Тарара, Анатолій Михайлович and Самійленко, С.І. (2014) Problems of introduction of effective methodology of design and technological activity of students Проектна діяльність учнів у системі компетентнісно спрямованої соціальної і життєвої практики в 11-річній школі та позашкільній освіті : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 2. pp. 158-163.