Запис Детальніше

Технології оцінювання рівня сформованості предметної компетентності учнів основної школи– здатності використовувати знання та уміння з біології у практичній діяльності

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/715339/
http://www.undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=2583
 
Title Технології оцінювання рівня сформованості предметної компетентності учнів основної школи– здатності використовувати знання та уміння з біології у практичній діяльності
Technologies for assessing the level of formation of the subject competence of primary school students - the ability to apply knowledge and skills in practice
 
Creator Ващенко, Л.С.
 
Subject 001.89 Organization of science and scientific work
373 Kinds of school providing general education
57 Biological sciences in general
 
Description Відповідно до теми дослідження було проаналізовано сучасні підходи до оцінювання рівня сформованості компетентностей як результату навчального процесу у сучасній школі. Проведено експериментальне дослідження щодо використання тестових технологій для оцінювання рівня сформованості предметної компетентності - здатності дев’ятикласників застосовувати біологічні знання та уміння у практичній діяльності. За результатами дослідження: розроблено теоретичну модель структури предметної біологічної компетентності; сформульовано критерії оцінювання рівня сформованості предметної компетентності; розроблено та апробовано діагностичний інструментарій для оцінювання здатності школярів використовувати на практиці отримані знання і уміння з біології.
According to the research theme, modern approaches to assessing the level of competency formation as a result of the educational process in the modern school were analyzed. An experimental study was conducted on the use of test technologies for assessing the level of the formation of subject competence - the ability of nine-year-olds to apply biological knowledge and skills in practice. According to the research results: the theoretical model of the structure of the subject biological competence was developed; the criteria for evaluating the level of formation of the subject competence are formulated; Diagnostic tools for assessing the ability of students to use in practice acquired knowledge and skills in biology have been developed and tested.
 
Publisher Інститут педагогіки
 
Date 2014
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/715339/1/anot2014-117-118.pdf
- Ващенко, Л.С. (orcid.org/0000-0002-0637-2142 <http://orcid.org/0000-0002-0637-2142>) (2014) Technologies for assessing the level of formation of the subject competence of primary school students - the ability to apply knowledge and skills in practice In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2014 рік Інститут педагогіки, м.Київ, Україна, pp. 117-118. ISBN 978-966-644-398-5