Технології оцінювання рівня сформованості предметної компетентності учнів основної школи– здатності використовувати знання та уміння з біології у практичній діяльності
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/715339/
http://www.undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=2583 |
|
Title |
Технології оцінювання рівня сформованості предметної компетентності учнів основної школи– здатності використовувати знання та уміння з біології у практичній діяльності
Technologies for assessing the level of formation of the subject competence of primary school students - the ability to apply knowledge and skills in practice |
|
Creator |
Ващенко, Л.С.
|
|
Subject |
001.89 Organization of science and scientific work
373 Kinds of school providing general education 57 Biological sciences in general |
|
Description |
Відповідно до теми дослідження було проаналізовано сучасні підходи до оцінювання рівня сформованості компетентностей як результату навчального процесу у сучасній школі. Проведено експериментальне дослідження щодо використання тестових технологій для оцінювання рівня сформованості предметної компетентності - здатності дев’ятикласників застосовувати біологічні знання та уміння у практичній діяльності. За результатами дослідження: розроблено теоретичну модель структури предметної біологічної компетентності; сформульовано критерії оцінювання рівня сформованості предметної компетентності; розроблено та апробовано діагностичний інструментарій для оцінювання здатності школярів використовувати на практиці отримані знання і уміння з біології.
According to the research theme, modern approaches to assessing the level of competency formation as a result of the educational process in the modern school were analyzed. An experimental study was conducted on the use of test technologies for assessing the level of the formation of subject competence - the ability of nine-year-olds to apply biological knowledge and skills in practice. According to the research results: the theoretical model of the structure of the subject biological competence was developed; the criteria for evaluating the level of formation of the subject competence are formulated; Diagnostic tools for assessing the ability of students to use in practice acquired knowledge and skills in biology have been developed and tested. |
|
Publisher |
Інститут педагогіки
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/715339/1/anot2014-117-118.pdf
- Ващенко, Л.С. (orcid.org/0000-0002-0637-2142 <http://orcid.org/0000-0002-0637-2142>) (2014) Technologies for assessing the level of formation of the subject competence of primary school students - the ability to apply knowledge and skills in practice In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2014 рік Інститут педагогіки, м.Київ, Україна, pp. 117-118. ISBN 978-966-644-398-5 |
|