Запис Детальніше

Технологія оцінювання рівня сформованості предметної компетентності учнів основної школи – здатності застосовувати знання та уміння у практичній діяльності

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/715340/
http://www.undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=1049
 
Title Технологія оцінювання рівня сформованості предметної компетентності учнів основної школи – здатності застосовувати знання та уміння у практичній діяльності
Technologiesy for assessing the level of formation of the subject competence of primary school students - the ability to apply knowledge and skills in practice
 
Creator Ващенко, Л.С.
 
Subject 001.89 Organization of science and scientific work
373 Kinds of school providing general education
57 Biological sciences in general
 
Description Подано результати першого етапу дослідження здатності учнів використовувати знання з біології у практичній діяльності, а саме: встановлювати причинно-наслідкові зв'язки, робити висновки на основі аналізу, встановлювати залежність будови та функцій біологічних об'єктів, трансформувати життєві ситуації у предметні, виявляти ставлення до застосування знань з біології тощо.
The results of the first stage of the study of the ability of students to use knowledge of biology in practical activity are presented, namely: to establish causal relationships, to draw conclusions on the basis of analysis, to establish the dependence of the structure and functions of biological objects, to transform the life situations into a subject, to show the attitude to application of knowledge in biology, etc.
 
Publisher Інститут педагогіки
 
Date 2013
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/715340/1/anot_2012-92-93.pdf
- Ващенко, Л.С. (orcid.org/0000-0002-0637-2142 <http://orcid.org/0000-0002-0637-2142>) (2013) Technologiesy for assessing the level of formation of the subject competence of primary school students - the ability to apply knowledge and skills in practice In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2012 рік Інститут педагогіки, м. Київ, Україна, pp. 92-93.