Оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи в Україні і Фінляндії
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/715345/
|
|
Title |
Оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи в Україні і Фінляндії
Оценивание учебных достижений учеников начальной школы в Украине и Финляндии Assessment of educational achievements of elementary school students in Ukraine and Finland |
|
Creator |
Пархоменко, Н. Є.
|
|
Subject |
37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
Автор аналізує особливості розвитку системи вербального оцінювання у фінській школі та окреслює перспективні для формування контрольно-оцінних умінь учнів тенденції розвитку системи оцінювання результатів навчання у Новій українській школі.
В тезисах раскрыто особенности развития системы вербального оценивания в финской школе; определены перспективные для формирования контрольно-оценочных умений учеников тенденциии развития системы оценивания учебных результатов в Новой украинской школе. In the article, the author analyzes the peculiarities of the development of verbal assessment system in the Finnish Schools and Outlines the tendencies of forming the self-assessment skills in the students of the new Ukrainian school. |
|
Publisher |
ТзОВ "Трек ЛТД"
|
|
Date |
2017
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/715345/1/%D0%9D.%D0%9F%D0%B0%D1%80%D1%85%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE_%D0%9E%D1%86%D1%96%D0%BD%D1%8E%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%9D%D0%94%20%D0%A3%D0%9F%D0%A8_%D0%A3%D0%BA%D1%80_%D0%A4%D1%96%D0%BD%D0%BB.pdf
- Пархоменко, Н. Є. (2017) Assessment of educational achievements of elementary school students in Ukraine and Finland In: Україна – ЄС: крос-культурні порівняння в освітніх дослідженнях: Матеріали І Міжнародної наукової конференції, 22-23 травня 2017 р., м. Київ ТзОВ "Трек ЛТД", м. Київ - м. Дрогобич, Україна, pp. 138-141. |
|