Запис Детальніше

Соціальний контекст модернізації системи оцінювання в процесі реформування шкільної освіти

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/715356/
 
Title Соціальний контекст модернізації системи оцінювання в процесі реформування шкільної освіти
Социальный контекст модернизации системы оценивания в процессе реформирования школьного образования
The social context of the assessment system modernization in the process of school education reform
 
Creator Пархоменко, Н. Є.
 
Subject 37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
 
Description У тезах автор окреслює особливості контрольно-оцінювальної діяльності в Новій українській школі, її спрямованість на забезпечення соціальної рівності й індивідуалізації навчання, дотримання європейських цінностей у побудові індивідуальної траєкторії розвитку дитини.
В тезисах раскрыто особенности развития системы вербального оценивания в финской школе; определены перспективные для формирования контрольно-оценочных умений учеников Новой украинской школы тенденциии.
In the article, the author outlines the peculiarities of the assessment activities at the New Ukrainian School, its focus on ensuring social equality and individualization of learning, adherence to European values in the construction of an individual plan of child’s development.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2017
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/715356/1/%D0%9D.%D0%9F%D0%B0%D1%80%D1%85%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE_%D0%A1%D0%BE%D1%86_%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%82%D0%B5%D0%BA%D1%81%D1%82%20%D0%BC%D0%BE%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%BD_%D1%81%D0%B8%D1%81%D1%82_%D0%BE%D1%86%D1%96%D0%BD.pdf
- Пархоменко, Н. Є. (2017) The social context of the assessment system modernization in the process of school education reform In: Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта – 2017: освітні трансформації у контексті європейської інтеграції і глобалізації : зб. тез доповідей І Міжнародної наук.-практ. конференції (Київ, 15-16 червня 2017 р.) Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 124-125.