Упровадження системи управління освітніми проектами особистісного розвитку учнів закладів загальної середньої освіти засобами Інтернет-технологій
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/715338/
|
|
Title |
Упровадження системи управління освітніми проектами особистісного розвитку учнів закладів загальної середньої освіти засобами Інтернет-технологій
Implementation of the system of management of educational projects for the personal development of students of institutions of general secondary education by means of Internet technologies |
|
Creator |
Киричук, Валерій Олександрович
|
|
Subject |
1 Philosophy. Psychology
|
|
Description |
У статті висвітлено особливості впровадження системи управління освітніми проектами особистісного розвитку учнів закладів загальної середньої освіти засобами Інтернет-технологій. Розкрито принципи, умови і технології управління освітніми проектами особистісного розвитку учнів закладів загальної середньої освіти.
In the article the peculiarities of implementation of the system of management of educational projects of personal development of students of institutions of general secondary education by means of Internet technologies are highlighted. Principles, conditions and technologies of management of educational projects of personal development of students of institutions of general secondary education are revealed. |
|
Publisher |
ДВНЗ "Університет менеджмент освіти"
|
|
Date |
2018
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/715338/1/%D0%9F%D0%9E__2_2018_%D0%9A%D0%98%D0%A0%D0%98%D0%A7%D0%A3%D0%9A.pdf
- Киричук, Валерій Олександрович (orcid.org/0000-0003-0296-421X <http://orcid.org/0000-0003-0296-421X>) (2018) Implementation of the system of management of educational projects for the personal development of students of institutions of general secondary education by means of Internet technologies Postgraduate education in Ukraine, 2. pp. 86-89. |
|