Технологія оцінювання рівня сформованості предметної математичної компетентності учнів основної школи як здатності застосовувати знання і вміння у практичній діяльності
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/715366/
http://www.undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=1049 |
|
Title |
Технологія оцінювання рівня сформованості предметної математичної компетентності учнів основної школи як здатності застосовувати знання і вміння у практичній діяльності
The technology of evaluation of the formation level of the subject mathematical competence of the pupils of the main school as the ability to apply knowledge and skills in practice |
|
Creator |
Паньков, Віктор Георгійович
|
|
Subject |
001.89 Organization of science and scientific work
373 Kinds of school providing general education 51 Mathematics |
|
Description |
На прикладі однієї теми програми з математики для основної школи здійснено порівняння передбачуваних результатів вивчення математики у чинному Державному стандарті та новій його редакції. Окреслено вимоги, що характеризують компетентнісний підхід до підготовки учнів.
On the example of one topic of the mathematics program for the main school, a comparison of the expected results of the study of mathematics in the current State Standard and its new edition was made. Requirements characterizing the competence approach to the preparation of students are outlined. |
|
Publisher |
Інститут педагогіки
|
|
Date |
2013
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/715366/1/anot_2012-%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8B-93-94.pdf
- Паньков, Віктор Георгійович (2013) The technology of evaluation of the formation level of the subject mathematical competence of the pupils of the main school as the ability to apply knowledge and skills in practice In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2012 рік Інститут педагогіки, м. Київ, Україна, pp. 93-94. |
|