Тестові технології оцінювання екологічної компетентності старшокласників
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/715368/
http://www.undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=1049 |
|
Title |
Тестові технології оцінювання екологічної компетентності старшокласників
Test technologies for assessing the ecological competence of senior pupils |
|
Creator |
Середа, Леонід Іванович
|
|
Subject |
001.89 Organization of science and scientific work
373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
Представлено тестові технології оцінювання екологічної компетентності старшокласників. Виявлено, що рівень сформованості екологічної компетентності можна визначити як імовірність прийняття екологічно обґрунтованих рішень незалежно від напряму майбутньої професійної діяльності. Обраховано коефіцієнти кореляції між результатами виконання предметних тестів зовнішнього незалежного оцінювання та результатами вивчення різних дисциплін на першому курсі вищого навчального закладу.
The test technologies for assessing the ecological competence of senior pupils are presented. It was found that the level of formation of environmental competence can be defined as the probability of making environmentally sound decisions, regardless of the direction of future professional activities. The coefficients of correlation between the results of the performance of the subject external independent assessment and the results of studying of various disciplines in the first year of higher education are calculated. |
|
Publisher |
Інститут педагогіки
|
|
Date |
2013
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/715368/1/anot_2012-%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8B-97-98.pdf
- Середа, Леонід Іванович (2013) Test technologies for assessing the ecological competence of senior pupils In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2012 рік Інститут педагогіки, м. Київ, Україна, pp. 97-98. |
|