Запис Детальніше

Особливості програм лояльності для сегмента В2В на ринку високотехнологічних товарів

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/26462/
https://doi.org/10.31174/SEND-HS2019-192VII32
https://seanewdim.com/published-issues.html
 
Title Особливості програм лояльності для сегмента В2В на ринку високотехнологічних товарів
Features of the B2B segment loyalty programs in the high-tech goods market
Особенности программ лояльности сегмента В2В на рынке высокотехнологичных товаров
 
Creator Соболєва-Терещенко, Олена Анатоліївна
Дворецкий, Дмитрий
Жарнікова, Валерія Владиславівна
 
Subject Наукові (входять до інших наукометричних баз, крім перерахованих, мають ISSN, DOI, індекс цитування)
 
Description Насьогодні, провідне значення в системі оптової торгівлі займає лояльність клієнтів в контексті бізнес-бізнес (B2B), але до теперішнього часу це питання вивчено недостатньо. Дана стаття присвячена встановленню відмінностей програм лояльності в сегментах B2B(оптова торгівля) і B2C (роздрібна торгівля), розглянуті особливості формування споживчої лояльності в сегменті В2В в торгівлі високотехнологічних товарів, надано авторське бачення етапів формування програм лояльності на зазначеному ринку.
To date, the customer loyalty in the business-to-business (B2B) has a main role in the development of the wholesale trade, which so far been insufficiently studied. This article is devoted to establishing differences in loyalty programs in the B2B and B2C segments. The discussed the features of B2B segment loyalty programs in the high-tech goods market. The given the author's vision of the loyalty program formation stages in this market.
На сегодняшний день, ведущее значение в системе оптовой торговли занимает лояльность клиентов в контексте бизнес-бизнес (B2B), которая до настоящего времени изучена недостаточно. Данная статья посвящена установлению различий программ лояльности в сегментах B2B и B2C, рассмотрены особенности формирования потребительской лояльности в сегменте В2В в торговле высокотехнологичных товаров, предоставлено авторское видение этапов формирования программ лояльности на указанном рынке.
 
Publisher Budapest
 
Date 2019-02-09
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/26462/1/Dvoretskyi_D_article.pdf
Соболєва-Терещенко, Олена Анатоліївна та Дворецкий, Дмитрий та Жарнікова, Валерія Владиславівна (2019) Особливості програм лояльності для сегмента В2В на ринку високотехнологічних товарів Science and Education a New Dimension:Humanities and social science, 192 (VII(32). с. 14-18. ISSN 2308-1996 / 2308-5258