Логіко-математичний розвиток дітей старшого дошкільного віку: компоненти та критерії дослідження
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/26853/
|
|
Title |
Логіко-математичний розвиток дітей старшого дошкільного віку: компоненти та критерії дослідження
Logic and mathematical development of children of the age of primary education: components and criteria of the study Логико-математическое развитие детей возраста начального образования: компоненты и критерии исследования |
|
Creator |
Волинець, Катерина Іванівна
Омельченко, Наталія |
|
Subject |
Міжнародні
|
|
Description |
У статті проаналізовано особливості логіко-математичного розвитку дітей старшого дошкільного віку. Розроблено критерії логіко-математичного розвитку дітей старшого дошкільного віку та охарактеризовано показники обраних критеріїв.
In the article the peculiarities of logic-mathematical development of children of the senior preschool age are analyzed. Criteria of logic-mathematical development of children of senior preschool age are developed and indicators of selected criteria are characterized. В статье анализируются особенности логико-математического развития детей старшего дошкольного возраста. Разработаны критерии логико-математического развития детей старшего дошкольного возраста и охарактеризованы показатели выбранных критериев. |
|
Publisher |
Державний вищий навчальний заклад «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» Рада молодих учених університету
|
|
Date |
2019-02-28
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/26853/1/K_Volynets_N_Omelchenko_LMRDSDVKKD.pdf
Волинець, Катерина Іванівна та Омельченко, Наталія (2019) Логіко-математичний розвиток дітей старшого дошкільного віку: компоненти та критерії дослідження Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації. с. 129-135. |
|