Запис Детальніше

Відгук опонента Кравченко Н.К. на дисертацію Філатової К.О.

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/26861/
 
Title Відгук опонента Кравченко Н.К. на дисертацію Філатової К.О.
Відгук опонента Кравченко Н.К. на дисертацію Філатової К.О.
Відгук опонента Кравченко Н.К. на дисертацію Філатової К.О.
 
Creator Філатова, Катерина Олександрівна
 
Subject Відгуки опонентів
 
Description У дисертац
ії аналіз композитів з елементом
-
колоративом здійснюється в річищі
когнітивної теорії номінації, за якою внутрішня форма знаку структурується
номінативною,
або ономасіологічною, моделлю. Ця модель
маніфестує
когнітивн
у
структур
у
, сформован
у
на основі однієї або декількох базисних пропозиціональних
схем (БПС), виокремлених у семантиці лінгвальних мереж (С.
А.
Жаботинська).
Л
інгвокогнітивн
ий
аналіз
композитів
включає
три етапи.
На першому етапі композити
кожної
мови
стратифікуються
на групи
в
ідповідно до вжитої в них кольороназви. У
межах групи
одиниці розподіляються на
ті, де у
внутрішній формі
слова
колір є онтологічною
ознакою предмета і ті, де колір
є
символьною ознакою.
Один
и
ці із кольороназвою, що позначає
онтологічн
у
ознак
у
предмета, стр
атифіку
ються
за концептуальними доменами
ЛЮДИНА, ТВАРИНА,
РОСЛИНА, ПРИРОДНИЙ ОБ

ЄКТ, МІСЦЕ (ТЕРИТОРІЯ), АРТЕФАКТ, ОДЯГ
та
ЇЖА.
Відповідні
композити визнача
ються
як такі, що мають пряме і переносні значення.
За умов переносної номінації до початкової квалітативної БПС
«
Х
(базис) є
ТАКИЙ
-
колір (ознака)»
додаються інші БПС,
що забезпечує різні способи зв’язку
внутрішньої форми композита з його значенням: метонімію, метафору
та їхнє
поєднання
.
Для
композит
ів
, де
колір є символьною ознакою, виявля
ється
первинне
поняття, від якого походить символьне значення колоратива.
У дисертац
ії аналіз композитів з елементом
-
колоративом здійснюється в річищі
когнітивної теорії номінації, за якою внутрішня форма знаку структурується
номінативною,
або ономасіологічною, моделлю. Ця модель
маніфестує
когнітивн
у
структур
у
, сформован
у
на основі однієї або декількох базисних пропозиціональних
схем (БПС), виокремлених у семантиці лінгвальних мереж (С.
А.
Жаботинська).
Л
інгвокогнітивн
ий
аналіз
композитів
включає
три етапи.
На першому етапі композити
кожної
мови
стратифікуються
на групи
в
ідповідно до вжитої в них кольороназви. У
межах групи
одиниці розподіляються на
ті, де у
внутрішній формі
слова
колір є онтологічною
ознакою предмета і ті, де колір
є
символьною ознакою.
Один
и
ці із кольороназвою, що позначає
онтологічн
у
ознак
у
предмета, стр
атифіку
ються
за концептуальними доменами
ЛЮДИНА, ТВАРИНА,
РОСЛИНА, ПРИРОДНИЙ ОБ

ЄКТ, МІСЦЕ (ТЕРИТОРІЯ), АРТЕФАКТ, ОДЯГ
та
ЇЖА.
Відповідні
композити визнача
ються
як такі, що мають пряме і переносні значення.
За умов переносної номінації до початкової квалітативної БПС
«
Х
(базис) є
ТАКИЙ
-
колір (ознака)»
додаються інші БПС,
що забезпечує різні способи зв’язку
внутрішньої форми композита з його значенням: метонімію, метафору
та їхнє
поєднання
.
Для
композит
ів
, де
колір є символьною ознакою, виявля
ється
первинне
поняття, від якого походить символьне значення колоратива.
У дисертац
ії аналіз композитів з елементом
-
колоративом здійснюється в річищі
когнітивної теорії номінації, за якою внутрішня форма знаку структурується
номінативною,
або ономасіологічною, моделлю. Ця модель
маніфестує
когнітивн
у
структур
у
, сформован
у
на основі однієї або декількох базисних пропозиціональних
схем (БПС), виокремлених у семантиці лінгвальних мереж (С.
А.
Жаботинська).
Л
інгвокогнітивн
ий
аналіз
композитів
включає
три етапи.
На першому етапі композити
кожної
мови
стратифікуються
на групи
в
ідповідно до вжитої в них кольороназви. У
межах групи
одиниці розподіляються на
ті, де у
внутрішній формі
слова
колір є онтологічною
ознакою предмета і ті, де колір
є
символьною ознакою.
Один
и
ці із кольороназвою, що позначає
онтологічн
у
ознак
у
предмета, стр
атифіку
ються
за концептуальними доменами
ЛЮДИНА, ТВАРИНА,
РОСЛИНА, ПРИРОДНИЙ ОБ

ЄКТ, МІСЦЕ (ТЕРИТОРІЯ), АРТЕФАКТ, ОДЯГ
та
ЇЖА.
Відповідні
композити визнача
ються
як такі, що мають пряме і переносні значення.
За умов переносної номінації до початкової квалітативної БПС
«
Х
(базис) є
ТАКИЙ
-
колір (ознака)»
додаються інші БПС,
що забезпечує різні способи зв’язку
внутрішньої форми композита з його значенням: метонімію, метафору
та їхнє
поєднання
.
Для
композит
ів
, де
колір є символьною ознакою, виявля
ється
первинне
поняття, від якого походить символьне значення колоратива.
 
Date 2019
 
Type Автореферат дисертації
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language ru
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/26861/1/%D0%92%D0%A4-%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8B-1-9.pdf
Філатова, Катерина Олександрівна (2019) Відгук опонента Кравченко Н.К. на дисертацію Філатової К.О. Кандидат thesis, Київський університет імені Бориса Грінченка.