Сценарії співпраці підприємств реального сектору економіки з неприбутковими організаціями на засадах соціально-відповідального маркетингу
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Сценарії співпраці підприємств реального сектору економіки з неприбутковими організаціями на засадах соціально-відповідального маркетингу
|
|
Creator |
Ковальчук, Світлана
Принько, Мар’яна |
|
Description |
Сценарії співпраці підприємств реального сектору економіки базуються на дослідженні ставлення та політики останніх щодо такої співпраці. Підприємства, в залежності від внутрішньої політики щодо співпраці з неприбутковими організаціями поділені на такі групи: «Антагоніст», «Індиферент», «Провайдер». Для кожної групи проаналізований та запропонований власний сценарій щодо співпраці із неприбутковою організацією: «пасивна лояльність», «вибіркова залученність», «цілковита лояльність». Розроблені критерії віднесення підприємства до відповідної групи та надані рекомендації для неприбуткових організацій щодо шляхів побудови співпраці з підприємствами різних груп.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2019-03-21T13:56:14Z
2019-03-21T13:56:14Z 2018 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Ковальчук С. Сценарії співпраці підприємств реального сектору економіки з неприбутковими організаціями на засадах соціально-відповідального маркетингу / Світлана Ковальчук, Мар’яна Принько // Маркетинг в Україні. – 2018. – № 5. – С. 27–34.
1606-3732 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/27460 |
|
Language |
uk
|
|