Еволюція жіночих та чоловічих образів в рекламі
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Еволюція жіночих та чоловічих образів в рекламі
|
|
Creator |
Бучинська, Олена
|
|
Description |
Бренд не просто дозволяє споживачеві ідентифікувати товар або послугу, а й часто стає найдорожчим активом компанії. Якщо на початку історії ринковий асортимент складався із товарів, які мали назву ідентичну до назви продукту, тим самим не створюючи психологічного та емоційного зв’язку із споживачем, то сучасні бренди продають мрії, статус, щастя...Усі комунікації бренду, у тому числі реклама, не лише інформують споживача про які-небудь властивості товару, а залучають до того стилю життя, якому найбільшою мірою відповідає чітко вибудований бренд (зростає іміджева складова в рекламі).
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2019-03-21T14:00:34Z
2019-03-21T14:00:34Z 2018 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Бучинська О. Еволюція жіночих та чоловічих образів в рекламі / Олена Бучинська // Маркетинг в Україні. – 2018. – № 5. – С. 47–64.
1606-3732 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/27462 |
|
Language |
uk
|
|