Запис Детальніше

Еволюція жіночих та чоловічих образів в рекламі

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Еволюція жіночих та чоловічих образів в рекламі
 
Creator Бучинська, Олена
 
Description Бренд не просто дозволяє споживачеві ідентифікувати товар або послугу, а й часто стає найдорожчим активом компанії. Якщо на початку історії ринковий асортимент складався із товарів, які мали назву ідентичну до назви продукту, тим самим не створюючи психологічного та емоційного зв’язку із споживачем, то сучасні бренди продають мрії, статус, щастя...Усі комунікації бренду, у тому числі реклама, не лише інформують споживача про які-небудь властивості товару, а залучають до того стилю життя, якому найбільшою мірою відповідає чітко вибудований бренд (зростає іміджева складова в рекламі).
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2019-03-21T14:00:34Z
2019-03-21T14:00:34Z
2018
 
Type Article
 
Identifier Бучинська О. Еволюція жіночих та чоловічих образів в рекламі / Олена Бучинська // Маркетинг в Україні. – 2018. – № 5. – С. 47–64.
1606-3732
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/27462
 
Language uk