Запис Детальніше

Маржинальний підхід до аналізу асортименту продукції підприємства

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маржинальний підхід до аналізу асортименту продукції підприємства
 
Creator Рясних, Євгенія
Савченко, Олена
 
Subject 338.33
 
Description В статті розглянуто деякі проблеми управління асортиментом продукції підприємства. Проведено аналіз прибутковості та рентабельності виробів як основи прийняття рішень з управління асортиментом. Визначено переваги та перспективність у застосуванні маржинального підходу до аналізу асортименту продукції підприємства задля уникнення помилок та неточностей у розрахунках.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2019-03-22T09:09:20Z
2019-03-22T09:09:20Z
2018
 
Type Article
 
Identifier Рясних Є. Маржинальний підхід до аналізу асортименту продукції підприємства / Євгенія Рясних, Олена Савченко // Маркетинг в Україні. – 2018. – № 6. – С. 35–44.
1606-3732
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/27468
 
Language uk