Маржинальний підхід до аналізу асортименту продукції підприємства
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маржинальний підхід до аналізу асортименту продукції підприємства
|
|
Creator |
Рясних, Євгенія
Савченко, Олена |
|
Subject |
338.33
|
|
Description |
В статті розглянуто деякі проблеми управління асортиментом продукції підприємства. Проведено аналіз прибутковості та рентабельності виробів як основи прийняття рішень з управління асортиментом. Визначено переваги та перспективність у застосуванні маржинального підходу до аналізу асортименту продукції підприємства задля уникнення помилок та неточностей у розрахунках.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2019-03-22T09:09:20Z
2019-03-22T09:09:20Z 2018 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Рясних Є. Маржинальний підхід до аналізу асортименту продукції підприємства / Євгенія Рясних, Олена Савченко // Маркетинг в Україні. – 2018. – № 6. – С. 35–44.
1606-3732 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/27468 |
|
Language |
uk
|
|