Запис Детальніше

Розроблення стратегії просування компанії у кіберпросторі

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Розроблення стратегії просування компанії у кіберпросторі
 
Creator Зозульов, Олександр
Афанасьєва, Катерина
 
Subject кіберпростір
Інтернет
стратегія просування
комунікації
 
Description У даній статті визначено поняття кіберпростір та мережа Інтернет. Визначені їхні схожі риси та розбіжності у визначенні. Далі представлений спеціально створений загальний хід розробки стратегії просування компанії у кіберпросторі у вигляді структурно-логічної схеми, яка складається з окремих блоків: характеристика компанії, стратегія збуту, вибір простору існування компанії, спосіб присутності компанії у мережі Інтернет, стратегія комунікації. Останній блок включає в себе інструменти для просування: ATL, BTL, TTL для кіберпростору та класичні, рекомендації щодо використання цих інструментів та законодавчі акти, які регулюють їхнє використання; блок медіа планування, медіабаїнгу, рекомендації щодо розробки рекламного повідомлення, особливості формування бюджету для реалізації стратегії просування та показники контролю і ефективності комунікацій, які включають себе економічні та комунікаційні характеристики.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2019-03-22T09:16:08Z
2019-03-22T09:16:08Z
2018
 
Type Article
 
Identifier Зозульов О. Розроблення стратегії просування компанії у кіберпросторі / Олександр Зозульов, Катерина Афанасьєва // Маркетинг в Україні. – 2018. – № 6. – С. 52–65.
1606-3732
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/27470
 
Language uk