Запис Детальніше

Сучасні пріоритети професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до проведення інтегрованих уроків

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/28612/
 
Title Сучасні пріоритети професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до проведення інтегрованих уроків
 
Creator Шанскова, Т. І.
 
Subject L Education (General)
 
Description Стаття присвячена особливостям проведення інтегрованих уроків у початкових класахвідповідно до Концепції Нової української школи та професійної підготовки майбутніх учителів до цієї діяльності. Сучасний вчитель має бути глибоко обізнаним щодо освітніх вимог держави до початкової освіти загалом та інтегрованого навчання молодших школярів зокрема. Тому професійна підготовка майбутніх учителів початкової школи у закладах вищої освіти до проведення інтегровантх уроків має враховувати соціальне замовлення суспільства щодо підготовки фахівців, базуватися на наукових підходах, сприяти формуванню позитивної мотивації студентів щодо застосування інтегрованих форм навчання у початковій школі, набуттю відповідних знань та вмінь, формувати готовність до цієї діяльності та прагнення до подальшого саморозвитку та самореалізації.
 
Date 2019
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/28612/1/%D0%B4%D0%BE%20%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%96.pdf
Шанскова, Т. І. (2019) Сучасні пріоритети професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до проведення інтегрованих уроків. Всеукраїнський науково-практичний журнал «Директор школи, ліцею, гімназії. Спеціальний тематичний випуск «Вища освіта України в контексті інтеграції до світового освітнього простору», 4(82) (6). pp. 504-514.