Запис Детальніше

Формування маркетингово-орієнтованої цінової політики на підприємствах роздрібної торгівлі

Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування маркетингово-орієнтованої цінової політики на підприємствах роздрібної торгівлі
 
Creator Перерва, Петро Григорович
Жегус, Олена Валентинівна
 
Subject ціна
ціноутворення
підхід інтегральний
надбавка торговельна
 
Date 2017-03-10T09:49:46Z
2017-03-10T09:49:46Z
2008
 
Type Book chapter
 
Identifier Перерва П. Г. Формування маркетингово-орієнтованої цінової політики на підприємствах роздрібної торгівлі : монографія / П. Г. Перерва, О. В. Жегус. – Харків : ХДУХТ, 2008. – 201 с.
906-405-028-8
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/27682
orcid.org/0000-0002-6256-9329
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher Харківський державний університет харчування та торгівлі