Формування маркетингово-орієнтованої цінової політики на підприємствах роздрібної торгівлі
Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формування маркетингово-орієнтованої цінової політики на підприємствах роздрібної торгівлі
|
|
Creator |
Перерва, Петро Григорович
Жегус, Олена Валентинівна |
|
Subject |
ціна
ціноутворення підхід інтегральний надбавка торговельна |
|
Date |
2017-03-10T09:49:46Z
2017-03-10T09:49:46Z 2008 |
|
Type |
Book chapter
|
|
Identifier |
Перерва П. Г. Формування маркетингово-орієнтованої цінової політики на підприємствах роздрібної торгівлі : монографія / П. Г. Перерва, О. В. Жегус. – Харків : ХДУХТ, 2008. – 201 с.
906-405-028-8 http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/27682 orcid.org/0000-0002-6256-9329 |
|
Language |
uk
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Харківський державний університет харчування та торгівлі
|
|