Запис Детальніше

Особливості формування основ педагогічної майстерності здобувачів освітньо-наукового рівня "доктор філософії" на засадах міждисциплінарного підходу і концепції педагогіки добра академіка І. А. Зязюна

Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості формування основ педагогічної майстерності здобувачів освітньо-наукового рівня "доктор філософії" на засадах міждисциплінарного підходу і концепції педагогіки добра академіка І. А. Зязюна
Features of pedagogical excellence basis formation of doctoral students on multidisciplinary approach positions and concept of goodness pedagogy of academician Ivan Zyazyun
 
Creator Романовський, Олександр Георгійович
Ігнатюк, Ольга Анатоліївна
Середа, Наталія Вікторівна
 
Subject аспірант
компетентісний підхід
майбутні викладачі
результати навчання
педагогічні дисципліни
технічний університет
competence approach
future pedagogues
 
Description Статтю присвячено актуальній проблемі формування основ педагогічної майстерності як результата готовності до педагогічної діяльності аспірантів технічного університету у процесі навчання педагогічним дисциплінам на засадах міждисциплінарного і компетентісного підходів та педагогічної концепції Педагогіки Добра академіка І. А. Зязюна. Визначено сутність терміну "педагогічна майстерність" у вимірах видатних педагогів. Розглянуто особливості формування основ педагогічної майстерності аспірантів у процесі навчання блоку педагогічних дисциплін, методи її досягнення, структуру, визначено основні якості, що її формують. Обговорюються результати сформованості основ педагогічної майстерності майбутніх викладачів вищої школи з числа аспірантів 1 року навчання на вищеозначених засадах.
The article is devoted to the actual problem of pedagogical excellence basis formation as a result of readiness to the pedagogical activity of doctoral students in the technical university in the process of pedagogical disciplines teaching on the basis of multidisciplinary and competence approaches and the "goodness pedagogy" concept of the academician I. A. Zyazyun. The essence of the "pedagogical excellence" definition in thoughts of outstanding pedagogues is determined. The peculiarities of pedagogical excellence basis formation of doctoral students in the process of pedagogical disciplines teaching, methods of its achievement, structure and main qualities that its form are considered. The results of pedagogical excellence basis formation of future high school pedagogues from the 1-year postgraduate students on above-mentioned principles are discussed.
 
Date 2019-03-19T09:50:41Z
2019-03-19T09:50:41Z
2018
 
Type Article
 
Identifier Романовський О. Г. Особливості формування основ педагогічної майстерності здобувачів освітньо-наукового рівня "доктор філософії" на засадах міждисциплінарного підходу і концепції педагогіки добра академіка І. А. Зязюна / О. Г. Романовський, О. А. Ігнатюк, Н. В. Середа // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2018. – № 4. – С. 3-15.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/40294
10.20998/2078-7782.2018.4.01
orcid.org/0000-0002-0602-9395
orcid.org/0000-0002-5710-7752
orcid.org/0000-0001-8472-0117
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"