Запис Детальніше

Психолого-педагогічні умови підготовки вчителя початкових класів з впровадження інклюзивного навчання в новій українській школі

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/715410/
http://lib.iitta.gov.ua/710549/
 
Title Психолого-педагогічні умови підготовки вчителя початкових класів з впровадження інклюзивного навчання в новій українській школі
Psychological and pedagogical conditions Preparation of elementary school teacher with the introduction of inclusive education in the new Ukrainian school
 
Creator Лазорчик, І.Б.
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description Одним із пріоритетних завдань Нової української школи є формування інклюзивного освітнього середовища. Сьогодні перед нами стоїть назвичайно важливе і відповільне завдання - виховати нове покоління українців, для якого інклюзія стане частиною світогляду, інклюзія як новий погляд на місце «особливої» дитини в суспільстві.
One of the priorities of the New Ukrainian School is the formation of an inclusive educational environment. Today we face an extremely important and retarding task - to educate a new generation of Ukrainians, for whom inclusion will become part of the worldview, inclusion as a new look at the place of a "special" child in society.
 
Publisher Інтерсервіс
 
Date 2018
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/715410/1/%D0%9B%D0%B0%D0%B7%D0%BE%D1%80%D1%87%D0%B8%D0%BA%2C%202018.pdf
- Лазорчик, І.Б. (2018) Psychological and pedagogical conditions Preparation of elementary school teacher with the introduction of inclusive education in the new Ukrainian school Інклюзивне навчання в Новій українській школі: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції “Інклюзивне навчання в Новій українській школі” (26 -27 березня 2018 р., м. Теребовля). pp. 52-56. ISSN 978-617-696-722-4