Запис Детальніше

Особливості організації та змісту корекційно-розвиткових занять (інваріантна складова навчального плану) в класах для дітей з порушеннями слуху

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/715415/
http://lib.iitta.gov.ua/710549/
 
Title Особливості організації та змісту корекційно-розвиткових занять (інваріантна складова навчального плану) в класах для дітей з порушеннями слуху
peculiarities of the organization and content of correctional and developmental activities (invariant component of the curriculum) in classes for children with hearing impairments
 
Creator Луценко, Л.М.
Назаренко, В.Г.
 
Subject 376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description У статті висвітлено один із основних напрямків діяльності спеціального загальноосвітнього закладу для дітей з порушеннями слуху, навчально-реабілітаційного центру зокрема, це - надання комплексних реабілітаційних послуг дітям з порушеннями слуху шляхом створення системи корекційно-розвиткових занять, які передбачені в інваріантній частині Типових навчальних планів спеціального загальноосвітнього навчального закладу для дітей з порушеннями слуху і які реалізуються через корекційно-розвиткові заняття.
Мета - формування в учнів способів орієнтування, комунікативної діяльності, засвоєння навчального матеріалу, всебічний розвиток особистості, створення передумов для соціальної адаптації та інтеграції дітей.
In the article one of the main directions of the activity of the special general educational institution for children with hearing impairments and the rehabilitation center in particular is presented - providing comprehensive rehabilitation services for children with hearing impairments through the creation of a system of correctional and developmental training, which are envisaged in the invariant part of the Typical curricula, are implemented through correction and development classes.
The goal is to form students in the ways of orientation, communicative activity, mastering of educational material, comprehensive development of personality, creation of preconditions for social adaptation and integration of children.
 
Publisher Інтерсервіс
 
Date 2018
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/715415/1/%D0%9B%D1%83%D1%86%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%2C%20%D0%9D%D0%B0%D0%B7%D0%B0%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%2C%202018.pdf
- Луценко, Л.М. and Назаренко, В.Г. (2018) peculiarities of the organization and content of correctional and developmental activities (invariant component of the curriculum) in classes for children with hearing impairments Інклюзивне навчання в Новій українській школі: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції “Інклюзивне навчання в Новій українській школі” (26 -27 березня 2018 р., м. Теребовля). pp. 164-167. ISSN 978-687-696-722-4