Запис Детальніше

Духовна культура майбутніх освітян: емпіричний аспект

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/26891/
http://www.psytoday@ukr,net
20652-10472
 
Title Духовна культура майбутніх освітян: емпіричний аспект
Духовная культура будущих педагогов: эмпирический аспект
The spiritual culture of future educators: an empirical aspect
 
Creator Вінник, Наталія Дмитрівна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description В статті проаналізовано поняття загальної культури та духовної, зокрема. Духовну культуру автор розглядає як складову частину загальної культури особистості і вважає, що її діагностиці і формуванню потрібно приділяти відповідну увагу в системі освіти. Тому основною частино роботи є представлення авторської методики дослідження духовної культури освітян.
В статье проанализированы понятия общей культуры и духовной, в частности. Духовную культуру автор рассматривает как составную часть общей культуры личности и считает, что ее диагностике и формированию нужно уделять соответствующее внимание в системе образования. Поэтому основная часть работы является представление авторской методики исследования духовной культуры педагогов.
The concept of general culture and spiritual, in particular, is analyzed in the article. The author considers the spiritual culture as an integral part of the general culture of the individual and believes that its diagnosis and formation should be given due attention in the education system. Therefore, the main part of the work presents the author's methodology for studying the educators’ spiritual culture.
 
Publisher Східно-європейський інститут психології, "Гнозис"
 
Date 2018-03
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language ru
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/26891/1/N_Vinnyk_DSLH_IL.pdf
Вінник, Наталія Дмитрівна (2018) Духовна культура майбутніх освітян: емпіричний аспект Директор школи, ліцею, гімназії, III (6). с. 136-145. ISSN 2309-7744