Духовна культура майбутніх освітян: емпіричний аспект
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/26891/
http://www.psytoday@ukr,net 20652-10472 |
|
Title |
Духовна культура майбутніх освітян: емпіричний аспект
Духовная культура будущих педагогов: эмпирический аспект The spiritual culture of future educators: an empirical aspect |
|
Creator |
Вінник, Наталія Дмитрівна
|
|
Subject |
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
|
|
Description |
В статті проаналізовано поняття загальної культури та духовної, зокрема. Духовну культуру автор розглядає як складову частину загальної культури особистості і вважає, що її діагностиці і формуванню потрібно приділяти відповідну увагу в системі освіти. Тому основною частино роботи є представлення авторської методики дослідження духовної культури освітян.
В статье проанализированы понятия общей культуры и духовной, в частности. Духовную культуру автор рассматривает как составную часть общей культуры личности и считает, что ее диагностике и формированию нужно уделять соответствующее внимание в системе образования. Поэтому основная часть работы является представление авторской методики исследования духовной культуры педагогов. The concept of general culture and spiritual, in particular, is analyzed in the article. The author considers the spiritual culture as an integral part of the general culture of the individual and believes that its diagnosis and formation should be given due attention in the education system. Therefore, the main part of the work presents the author's methodology for studying the educators’ spiritual culture. |
|
Publisher |
Східно-європейський інститут психології, "Гнозис"
|
|
Date |
2018-03
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
ru
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/26891/1/N_Vinnyk_DSLH_IL.pdf
Вінник, Наталія Дмитрівна (2018) Духовна культура майбутніх освітян: емпіричний аспект Директор школи, ліцею, гімназії, III (6). с. 136-145. ISSN 2309-7744 |
|