Запис Детальніше

Роль маркетингу у забезпеченні ефективності та конкурентоспроможності машинобудівних підприємств

Електронного архіву Харківського національного університету радіоелектроніки (Open Access Repository of KHNURE)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Роль маркетингу у забезпеченні ефективності та конкурентоспроможності машинобудівних підприємств
 
Creator Соколов, О. Є.
 
Subject маркетинг
ефективність
конкурентоспроможність
машинобудівне підприємство
 
Date 2019-03-25T11:41:28Z
2019-03-25T11:41:28Z
2013
 
Type Conference proceedings
 
Identifier Соколов О.Є. Роль маркетингу у забезпеченні ефективності та конкурентоспроможності машинобудівних підприємств / О.Є. Соколов // Збірник матеріалів міжнародної науково-практичної конференції «Економіка сьогодення: актуальні питання иа інноваційні аспекти». (м. Київ, 26-27 квітня 2013 р.) : У 3-х частинах. – Київ : ГО “Київський економічний науковий центр”, 2013. ч. 3. – С. 110–111.
http://openarchive.nure.ua/handle/document/8195
 
Language uk
 
Publisher ГО “Київський економічний науковий центр”