Роль маркетингу у забезпеченні ефективності та конкурентоспроможності машинобудівних підприємств
Електронного архіву Харківського національного університету радіоелектроніки (Open Access Repository of KHNURE)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Роль маркетингу у забезпеченні ефективності та конкурентоспроможності машинобудівних підприємств
|
|
Creator |
Соколов, О. Є.
|
|
Subject |
маркетинг
ефективність конкурентоспроможність машинобудівне підприємство |
|
Date |
2019-03-25T11:41:28Z
2019-03-25T11:41:28Z 2013 |
|
Type |
Conference proceedings
|
|
Identifier |
Соколов О.Є. Роль маркетингу у забезпеченні ефективності та конкурентоспроможності машинобудівних підприємств / О.Є. Соколов // Збірник матеріалів міжнародної науково-практичної конференції «Економіка сьогодення: актуальні питання иа інноваційні аспекти». (м. Київ, 26-27 квітня 2013 р.) : У 3-х частинах. – Київ : ГО “Київський економічний науковий центр”, 2013. ч. 3. – С. 110–111.
http://openarchive.nure.ua/handle/document/8195 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
ГО “Київський економічний науковий центр”
|
|