Запис Детальніше

Маркетингова орієнтація промислових підприємств в умовах нестабільності зовнішнього середовища

Електронного архіву Харківського національного університету радіоелектроніки (Open Access Repository of KHNURE)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингова орієнтація промислових підприємств в умовах нестабільності зовнішнього середовища
 
Creator Соколова, Л. В.
 
Subject маркетингова орієнтація
промислові підприємства
нестабільність зовнішнього середовища
 
Description Сучасний ринок характеризується постійними змінами, у тому числі масштабного характеру. Вітчизняні промислові підприємства поступово адаптуються до нестабільних умов зовнішнього середовища. Перемога у конкурентній боротьбі за ринки збуту є закономірним підсумком інтегрованих маркетингових зусиль промислових підприємств щодо їх адаптації до нестабільності зовнішнього середовища. Процес забезпечення ефективності життєдіяльності підприємств є складним і багатовекторним, що потребує розробки та впровадження системи маркетингової адаптації , ефективне функціонування якої скорочує час на утримання та зміцнення їх ринкових позицій. Запропоновано показником синергетичної якості функціонування цієї системи обрати комплексний показник адаптивності.
 
Date 2019-03-25T12:10:12Z
2019-03-25T12:10:12Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Соколова Л.В. Маркетингова орієнтація промислових підприємств в умовах нестабільності зовнішнього середовища / Л.В. Соколова // Вісник Хмельницького національного університету. Серія “Економічні науки”. − Том 3(120). − 2008. − № 5. − С. 110-113.
http://openarchive.nure.ua/handle/document/8231
 
Language uk
 
Publisher ПП Ковальський