Маркетингова орієнтація промислових підприємств в умовах нестабільності зовнішнього середовища
Електронного архіву Харківського національного університету радіоелектроніки (Open Access Repository of KHNURE)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетингова орієнтація промислових підприємств в умовах нестабільності зовнішнього середовища
|
|
Creator |
Соколова, Л. В.
|
|
Subject |
маркетингова орієнтація
промислові підприємства нестабільність зовнішнього середовища |
|
Description |
Сучасний ринок характеризується постійними змінами, у тому числі масштабного характеру. Вітчизняні промислові підприємства поступово адаптуються до нестабільних умов зовнішнього середовища. Перемога у конкурентній боротьбі за ринки збуту є закономірним підсумком інтегрованих маркетингових зусиль промислових підприємств щодо їх адаптації до нестабільності зовнішнього середовища. Процес забезпечення ефективності життєдіяльності підприємств є складним і багатовекторним, що потребує розробки та впровадження системи маркетингової адаптації , ефективне функціонування якої скорочує час на утримання та зміцнення їх ринкових позицій. Запропоновано показником синергетичної якості функціонування цієї системи обрати комплексний показник адаптивності.
|
|
Date |
2019-03-25T12:10:12Z
2019-03-25T12:10:12Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Соколова Л.В. Маркетингова орієнтація промислових підприємств в умовах нестабільності зовнішнього середовища / Л.В. Соколова // Вісник Хмельницького національного університету. Серія “Економічні науки”. − Том 3(120). − 2008. − № 5. − С. 110-113.
http://openarchive.nure.ua/handle/document/8231 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
ПП Ковальський
|
|