Запис Детальніше

Теоретичний аспект впровадження проектного методу в освітній процес сучасної школи

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/26909/
 
Title Теоретичний аспект впровадження проектного методу в освітній процес сучасної школи
Теоретический аспект внедрения проектного метода в образовательный процесс современной школы
Theoretical aspect of introduction of project method in educational process of modern school
 
Creator Стецик, Сергій Павлович
Шкуренко, Олександра Вікторівна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description У статті проведено аналіз дефініцій метод проектів, навчальний проект, педагогічне проектування. На основі розглянутих означень, автори пропонують означення методу проектів. Розглянуто теоретичні аспекти реалізації та застосування проектного методу його можливостей використання в освітньому процесі в умовах реформування освіти. Проведено аналіз методичних особливостей створення проектів. Здійснено підбір типів проектів. Автори пропонують етапи реалізації проектів із урахуванням означених вимог. Виокремлені переваги впровадження проектної діяльності в освітньому процесі. Представлено алгоритм роботи над проектом практичного типу.
В статье проведен анализ дефиниций метод проектов, учебный проект, педагогическое проектирование. На основе рассмотренных определений, авторы предлагают определение метода проектов. Рассмотрены теоретические аспекты реализации и применения проектного метода, его возможностей использования в образовательном процессе в условиях реформирования образования. Проведен анализ методических особенностей создания проектов. Осуществлен подбор типов проектов. Авторы предлагают этапы реализации проектов с учетом отмеченных требований. Выделены преимущества внедрения проектной деятельности в образовательном процессе. Представлен алгоритм работы над проектом практического типа.
In the article the analysis of definitions is conducted method of projects, educational project, pedagogical designing. On the basis of the considered determinations, authors offer determination of project method. The theoretical aspects of realization and application of project method of his possibilities of the use are considered in an educational process in the conditions of reformation of education. The analysis of methodical features of creation of projects is conducted. The selection of types of projects is carried out. Authors offer implementation of projects phases recognition the noted requirements. The distinguished advantages of introduction of project activity are in an educational process. The algorithm of prosecution is presented of project of practical type.
 
Publisher К.: Вид-во НПУ ім. М.П. Драгоманова
 
Date 2018
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/26909/1/O_Shkurenko_TAVPMVOPSSH_2018.pdf
Стецик, Сергій Павлович та Шкуренко, Олександра Вікторівна (2018) Теоретичний аспект впровадження проектного методу в освітній процес сучасної школи Наукові записки: (збірник наукових статей)/М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М.П.Драгоманова, 2014. – Вип. СXX (120). – 290 с. – (Серія педагогічні та історичні науки) (141). с. 221-230. ISSN 2310-371X