Шляхи підвищення якості послуг туристичного підприємства (на прикладі туристичної фірми “Anex Tour”)
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Шляхи підвищення якості послуг туристичного підприємства (на прикладі туристичної фірми “Anex Tour”)
Ways to improve the quality of services of the tourist enterprise (on the example of the travel company " Anex Tour”) |
|
Creator |
Буганова, А.О.
|
|
Subject |
туристичні фірми
якість послуг travel company quality of services |
|
Description |
Метою даної дипломної роботи є дослідження теоретичних та практичних аспектів підвищення якості обслуговування в туристичній фірмі.
The purpose of this thesis is to study the theoretical and practical aspects of improving the quality of service in a travel company. |
|
Date |
2019-03-26T19:45:02Z
2019-03-26T19:45:02Z 2018 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8860
|
|
Language |
uk
|
|