Запис Детальніше

Шляхи підвищення якості послуг туристичного підприємства (на прикладі туристичної фірми “Anex Tour”)

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Шляхи підвищення якості послуг туристичного підприємства (на прикладі туристичної фірми “Anex Tour”)
Ways to improve the quality of services of the tourist enterprise (on the example of the travel company " Anex Tour”)
 
Creator Буганова, А.О.
 
Subject туристичні фірми
якість послуг
travel company
quality of services
 
Description Метою даної дипломної роботи є дослідження теоретичних та практичних аспектів підвищення якості обслуговування в туристичній фірмі.
The purpose of this thesis is to study the theoretical and practical aspects of improving the quality of service in a travel company.
 
Date 2019-03-26T19:45:02Z
2019-03-26T19:45:02Z
2018
 
Type Other
 
Identifier http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8860
 
Language uk