Запис Детальніше

Напрями удосконалення рекламної діяльності туристичної фірми

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Напрями удосконалення рекламної діяльності туристичної фірми
Areas of improvement of advertising activities of the tourist firm
 
Creator Бутрименко, Ю.Ю.
 
Subject реклама у туризмі
ринок туристичних послуг
туристична фірма
рекламний бюджет
медіаплан
ефективність рекламної діяльності
регресійна модель
advertising in tourism
tourism services market
touristic company
advertising budget
media plan
effectiveness of advertising activities
regression model
 
Description Об'єкт дослідження – процес формування шляхів удосконалення рекламної діяльності туристичної фірми. Предметом дослідження є особливості впровадження інноваційних форм рекламної діяльності туристичного агентства «Royal club travel and tourism».
У роботі проаналізовано загальні поняття та сутність реклами. Проаналізовано основні методи просування бренду в соціальних мережах. Було розглянуто різноманітні методики, що дозволяють зробити висновки про ефективність реклами.
Аналізується стан господарсько-економічної діяльності туристичного агентства «Royal club travel and tourism» за 2016-2017 роки. Оцінюється ефективність рекламної діяльності турагентства.
За результатами дослідження сформульована доцільність впровадження медіаплану рекламної діяльності. Проаналізована її ефективність за методом лінійної регресії, враховуючої взаємозв’язок між витратами на рекламу та обсягом надання туристичних послуг.
The object of study is the process of areas of improvement formation of advertising activities of the tourist firm. The subject of the study is the peculiarities of the introduction of innovative forms of advertising activity of the tourist firm "Royal club travel and tourism".
In this work, the general concepts and essence of advertising are analyzed. The basic methods of promotion of the brand in social networks are analyzed. Various techniques were considered to allow conclusions about the effectiveness of advertising.
The state of economic activity of the travel agency "Royal club travel and tourism" for 2016-2017 is analyzed. Evaluate the effectiveness of advertising activities for travel agency.
According to the results of the study, the feasibility of the implementation of the media plan of the advertising company is formulated. It analyzes its efficiency by the method of linear regression, taking into account the relationship between advertising costs and the volume of tourism services.
 
Date 2019-03-26T20:00:57Z
2019-03-26T20:00:57Z
2018
 
Type Other
 
Identifier http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8862
 
Language uk