Загальна структура методики застосування ігрових симуляторів для формування професійних м’яких компетентностей майбутніх інженерів-програмістів
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/28653/
http://lib.iitta.gov.ua/711730/?fbclid=IwAR05Qe92MUbK2mRcETlFeOzB_qKqVPVk4rgH0APWqq5dp1NK1YyM772GmDQ |
|
Title |
Загальна структура методики застосування ігрових симуляторів для формування професійних м’яких компетентностей майбутніх інженерів-програмістів
|
|
Creator |
Концедайло, В. В.
Вакалюк, Т. А. |
|
Subject |
LB2300 Higher Education
QA75 Electronic computers. Computer science QA76 Computer software |
|
Publisher |
Київ : ІІТЗН НАПН України
|
|
Date |
2018
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
pdf
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/28653/1/%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D1%86%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B9%D0%BB%D0%BE_%D0%92%D0%B0%D0%BA%D0%B0%D0%BB%D1%8E%D0%BA.pdf
Концедайло, В. В. and Вакалюк, Т. А. (2018) Загальна структура методики застосування ігрових симуляторів для формування професійних м’яких компетентностей майбутніх інженерів-програмістів. Звітна наукова конференція Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України: Збірник матеріалів наукової конференції. pp. 141-145. |
|