Запис Детальніше

Науково-методичне забезпечення змісту спеціальної освіти молодших школярів із тяжкими порушеннями мовлення

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/715455/
http://logoped.in.ua/%D0%BE%D1%82%D0%BA%D1%80%D1%8B%D1%82%D1%8B%D0%B9-%D1%83%D1%80%D0%BE%D0%BA/
 
Title Науково-методичне забезпечення змісту спеціальної освіти молодших школярів із тяжкими порушеннями мовлення
Scientific and methodological support for the content of special education of younger students with severe speech disorders
Научно-методическое обеспечение содержания специального образования младших школьников с тяжелыми нарушениями речи
 
Creator Рібцун, Юлія Валентинівна
 
Subject 37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description Тези розкривають основні аспекти науково-методичного забезпечення змісту спеціальної освіти молодших школярів із тяжкими порушеннями мовлення.
Theses reveal the main aspects of scientific and methodological support of the content of special education of younger students with severe speech disorders.
Тезисы раскрывают основные аспекты научно-методического обеспечения содержания специального образования младших школьников с тяжелыми нарушениями речи.
 
Publisher Класичний приватний університет
 
Date 2019
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/715455/1/Zaporija_Ribtsun_2019.pdf
- Рібцун, Юлія Валентинівна (orcid.org/0000-0002-2672-3704 <http://orcid.org/0000-0002-2672-3704>) (2019) Scientific and methodological support for the content of special education of younger students with severe speech disorders In: Інноваційні дослідження у галузі педагогіки та психології: Матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (8-9 лют., м. Запоріжжя) Класичний приватний університет, м. Запоріжжя, Україна, pp. 101-104. ISBN 978-966-916-744-6