Запис Детальніше

Етичний розвиток педагога

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/26917/
 
Title Етичний розвиток педагога
Ethical development of the teacher
Этическое развитие педагога
 
Creator Хоружа, Людмила Леонідівна
 
Subject рекомендовані МОН
 
Description Моральний сенс педагогічної діяльності потребує від учителя високої загальної культури, широкого світогляду, етичної зрілості. Утверджуючи ідеали добра і справедливості, честі, милосердя і любові, він гуманізує внутрішній світ дитини, виводить на високий моральний рівень міжособистісні та групові стосунки. Однак потенціал педагогічної етики не завжди повноцінно реалізується. Зосередженню уваги на важливості використання її надбань, формування необхідних для цього знань допоможе пропонований навчальний посібник. У ньому висвітлено сутність і значення професійної етики педагога як детермінанти його взаємин з учасниками навчально-вихового процесу, моральні засади педагогічної професії. Ідеться також про проблеми розвитку етики як основи фахового вдосконалення та умови розкриття творчого потенціалу вчителя в контексті сучасної освіти.
Адресований студентам вищих навчальних закладів. Прислужиться педагогам, психологам, соціальним працівникам і всім, хто прагне морально-духовного зростання.
The moral meaning of a pedagogical area requires a teacher of high general culture, a broad outlook, and ethical maturity. By affirming the ideals of goodness and justice, honor, mercy and love, he humanizes the inner world of a child and highlights interpersonal and group relationships on a high moral level. However, the potential of pedagogical ethics is not always fully realized. Focus on the importance of using its achievements, the formation of the necessary knowledge for this will help the proposed tutorial. It highlights the essence and significance of the professional ethics of the teacher as determinants of his relationship with the participants in the educational process, the moral principles of the pedagogical profession. It also discusses the problems of developing ethics as the basis for professional improvement and conditions for the disclosure of the teacher's creative potential in the context of modern education.
Моральный смысл педагогической деятельности требует от учителя высокой общей культуры, широкого кругозора, этической зрелости. Утверждая идеалы добра и справедливости, чести, милосердия и любви, он гуманизирует внутренний мир ребенка, выводит на высокий моральный уровень межличностные и групповые отношения. Однако потенциал педагогической этики не всегда полноценно реализуется. Сосредоточению внимания важность использования ее достижений, формирование необходимых для этого знаний поможет предлагаемый учебное пособие. В нем освещены сущность и значение профессиональной этики педагога как детерминанты его взаимоотношений с участниками учебно-питомцах процесса, нравственные основы педагогической профессии. Речь идет также о проблемах развития этики как основы профессионального совершенствования и условия раскрытия творческого потенциала учителя в контексте современного образования.
 
Publisher "Академвидав"
 
Date 2012
 
Type Підручник/посібник
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/26917/1/L_Khoruzha_ERP_PI.pdf
Хоружа, Людмила Леонідівна (2012) Етичний розвиток педагога Альма-матер . "Академвидав", Київ. ISBN 978-617-572-034-9