Запис Детальніше

Організація маркетингової діяльності підприємств сфери туризму

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Організація маркетингової діяльності підприємств сфери туризму
Organization of marketing activity of tourism enterprises
 
Creator Костик, А.А.
 
Subject маркетинг
маркетингова діяльність
туризм
туроператор
туристична фірма
marketing
marketing activity
tourism
tour operator
travel agency
 
Description У роботі розглянуто особливості діяльності підприємств сфери туризму, сутність маркетингу та зміст маркетингових досліджень в сфері туризму, специфіка маркетингу туристичних послуг у розрізі сегменту VIP-туризму.
В аналітичній частині досліджено специфіку функціонування туроператору «Фабрика туризму».
На підставі порівняльного аналізу туроператора «Фабрика туризму» та його найближчих конкурентів, пропоновано пріоритетні напрями щодо поліпшення маркетингової діяльності та зроблено економічне обґрунтування впровадження нового VIP-туру.
The thesis considers the peculiarities of the activities of enterprises in the sphere of tourism, the essence of marketing and the content of marketing research in the field of tourism, the specifics of marketing tourism services in the context of the segment of VIP-tourism.
The analytical part explores the specifics of touristic company «Factory of Tourism».
Based on the comparative analysis of the tour operator «Factory of Tourism» and its closest competitors, the directions for improving marketing activities were proposed and the economic feasibility of introducing a new VIP tour was made.
 
Date 2019-03-27T19:43:15Z
2019-03-27T19:43:15Z
2018
 
Type Other
 
Identifier http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8897
 
Language uk