Запис Детальніше

Механізм франчайзингу, як напрям підвищення ефективності діяльності туристичних підприємств

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Механізм франчайзингу, як напрям підвищення ефективності діяльності туристичних підприємств
The mechanism of franchising as a direction to improve the efficiency of tourism enterprises
 
Creator Малачли, О.П.
 
Subject франчайзинг
туристичні підприємства
franchising
travel companies
 
Description Метою даного дослідження є розгляд умов поширення франчайзингу в туристичній галузі України, покращення діяльності об’єкта дослідження, через аналіз недоліків і переваг франчайзингу, його поширеності та актуальності на мікро та макрорівнях, а також можливості його функціонування та розвитку саме на туристичному ринку України.
The purpose of this study is to consider the conditions of distribution of franchising in the tourism industry of Ukraine, improving the activities of the object of study, through the analysis of the shortcomings and advantages of franchising, its prevalence and relevance at the micro and macro levels, as well as the possibility of its functioning and development in the tourism market of Ukraine.
 
Date 2019-03-27T20:15:27Z
2019-03-27T20:15:27Z
2018
 
Type Other
 
Identifier http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8902
 
Language uk