Інструменти маркетингової політики готелю «Джоконда»
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Інструменти маркетингової політики готелю «Джоконда»
The tools of the marketing policy of the hotel «Gioconda» |
|
Creator |
Орел, К.В.
|
|
Subject |
маркетингова політика
готельний бізнес marketing policy hotel business |
|
Description |
Предметом дослідження випускної роботи є використання інструментів маркетингової політики для перспективного розвитку готелю «Джоконда» на досвіді лідерів готельного бізнесу України та на основі всесвітньо відомих готельних мереж.
The subject of the study of the final work is the use of marketing policy tools for the long-term development of the hotel "Gioconda" on the experience of the leaders of the hotel business in Ukraine and on the basis of world-famous hotel chains. |
|
Date |
2019-03-27T20:23:28Z
2019-03-27T20:23:28Z 2018 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8903
|
|
Language |
uk
|
|