Запис Детальніше

Інструменти маркетингової політики готелю «Джоконда»

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інструменти маркетингової політики готелю «Джоконда»
The tools of the marketing policy of the hotel «Gioconda»
 
Creator Орел, К.В.
 
Subject маркетингова політика
готельний бізнес
marketing policy
hotel business
 
Description Предметом дослідження випускної роботи є використання інструментів маркетингової політики для перспективного розвитку готелю «Джоконда» на досвіді лідерів готельного бізнесу України та на основі всесвітньо відомих готельних мереж.
The subject of the study of the final work is the use of marketing policy tools for the long-term development of the hotel "Gioconda" on the experience of the leaders of the hotel business in Ukraine and on the basis of world-famous hotel chains.
 
Date 2019-03-27T20:23:28Z
2019-03-27T20:23:28Z
2018
 
Type Other
 
Identifier http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8903
 
Language uk