Запис Детальніше

Критерії добору ігрових симуляторів для формування професійних компетентностей майбутніх інженерів-програмістів

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/28664/
 
Title Критерії добору ігрових симуляторів для формування професійних компетентностей майбутніх інженерів-програмістів
 
Creator Концедайло, В. В.
Вакалюк, Т. А.
 
Subject LB2300 Higher Education
QA75 Electronic computers. Computer science
QA76 Computer software
 
Description У статті наведено критерії та відповідні показники добору ігрових симуляторів для формування професійних компетентностей майбутніх інженерів-програмістів. Зазначено, що професійні компетентності поділяються на тверді та м'які. Уточнено такі поняття, як "професійні м'які компетентності" та "ігрові стимулятори". З 14 запропонованих ігрових стимуляторів методом експертного оцінювання визначено 5 найбільш доцільних ігрових симуляторів для формування професійних м’яких компетентностей майбутніх інженерів-програмістів. Уточнено, що для експертного оцінювання було залучено 20 фахівців різного профілю, які мають досвід та безпосередньо пов’язані з професійною підготовкою майбутніх інженерів-програмістів. Виділено дидактичний, функціональний та проектувальний критерії добору ігрових симуляторів для формування професійних компетентностей майбутніх інженерів-програмістів, а також показники до кожного з зазначених критеріїв. До дидактичного критерію віднесено: відповідність темам та компетентностям; реалістичність; взаємодія з іншими ролями; можливість аналізу результатів та помилок; адаптивність рівня складності; підтримка різних сценаріїв та методології розробки ПЗ. До функціонального критерію віднесено: зручність інтерфейсу; захоплюючий ігровий процес; безкоштовність; мультиплеєр; гра зі штучним інтелектом; багатомовність. Технологічний критерій включає такі показники: кросплатформність; простота налаштування; сумісність з мобільними пристроями. Наведено порівняльну характеристику відібраних ігрових симуляторів по всіх критеріях та показниках. Визначено, що відповідно до зазначених критеріїв та показників найбільш доцільними, зручними та ефективними ігровими симуляторами для формування професійних м’яких компетентностей майбутніх інженерів-програмістів за проявом усіх критеріїв є ігрові симулятори SimSE, GameDevTycoon, Software Inc.
 
Date 2018
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format pdf
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/28664/1/2039-10242-1-PB.pdf
Концедайло, В. В. and Вакалюк, Т. А. (2018) Критерії добору ігрових симуляторів для формування професійних компетентностей майбутніх інженерів-програмістів. Інформаційні технології і засоби навчання. (3 (65)). pp. 133-151. ISSN https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/2039/1347