Запис Детальніше

Інформаційно-комунікаційні технології навчання аналітичної геометрії та лінійної алгебри майбутніх учителів фізики й інформатики

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/28665/
https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/2156/1391
 
Title Інформаційно-комунікаційні технології навчання аналітичної геометрії та лінійної алгебри майбутніх учителів фізики й інформатики
 
Creator Махомета, Т. М.
Вакалюк, Т. А.
Тягай, І. М.
 
Subject LB2300 Higher Education
QA75 Electronic computers. Computer science
QA76 Computer software
 
Description У статті запропоновано шляхи впровадження сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у процесі навчання дисципліни «Аналітична геометрія та лінійна алгебра» майбутніх учителів фізики, інформатики. Висвітлено актуальність та досвід використання інформаційно-комунікаційних технологій навчання, інноваційні підходи до організації навчального процесу у вищій школі. Визначено види інформаційно-комунікаційних технологій навчання аналітичної геометрії та лінійної алгебри у педагогічному університеті. Розглянуто можливості використання мережевих технологій у процесі навчання аналітичної геометрії та лінійної алгебри, з’ясовано переваги їх використання для аудиторної та позааудиторної роботи студентів. Продемонстровано способи організації навчальної діяльності студентів з використанням прикладного програмного забезпечення для здійснення ними самоперевірки правильності виконання завдань. Висвітлено форму інтерактивного навчання із використанням ППЗ Gran 3D, що ефективно впливає на підготовку майбутніх учителів. Висвітлено переваги використання мобільних технологій для здійснення перевірки знань студентів. Зазначено особливості використання мобільних технологій у процесі підготовки майбутніх учителів фізики, інформатики. Зокрема, наведено приклад перевірки знань студентів, використовуючи програму «Plickers», що дає можливість швидко оцінити рівень знань студентів. На прикладах продемонстровано різні способи використання інформаційно-комунікаційних технологій, використання яких у традиційному навчання сприяє активізації пізнавальної діяльності студентів, мотивує їх до самостійної роботи. Зазначено, що навчальний процес із використання інформаційно-комунікаційних технологій навчання активізує навчально-пізнавальну діяльність студентів, сприяє розвитку творчих здібностей та лідерських якостей, формує самостійність у здобутті нових знань.
 
Publisher Інститут інформаційних технологій і засобів навчання АПН України
 
Date 2018
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format pdf
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/28665/1/2156-11061-1-PB.pdf
Махомета, Т. М. and Вакалюк, Т. А. and Тягай, І. М. (2018) Інформаційно-комунікаційні технології навчання аналітичної геометрії та лінійної алгебри майбутніх учителів фізики й інформатики. Інформаційні технології і засоби навчання (5 (67)). pp. 173-186. ISSN 2076-8184