Стан сформованості екологічної культури студентів-біологів як основа ефективності здійснення природоохоронної роботи з учнями
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/28711/
|
|
| Title |
Стан сформованості екологічної культури студентів-біологів як основа ефективності здійснення природоохоронної роботи з учнями
|
|
| Creator |
Корнійчук, О. С.
Танська, В. В. |
|
| Subject |
LB Theory and practice of education
LB2300 Higher Education |
|
| Description |
Науково-технічна революція дозволила людині вийти на якісно новий рівень господарської діяльності, задовольнити більший спектр своїх потреб і зробити життя більш комфортним. Це зумовило докорінну зміну стосунків людини і природи й посприяло розвитку глобальної екологічної кризи, яка торкнулась усіх жителів планети. Надмірне, неконтрольоване використання природних ресурсів і зростання антропогенного навантаження стало причиною погіршення стану навколишнього середовища, вимирання популяцій видів і забруднення біосфери. Усе це вимагає від людини докорінної перебудови господарської діяльності у напрямку зведення до мінімуму негативних впливів на природу. Однією із обов’язкових умов цього процесу є активна просвітницька діяльність, що має на меті гармонізацію стосунків у системі «людина–природа» шляхом розвитку екологічної культури підростаючих поколінь та їх залучення до природоохоронної діяльності [1; 12].
|
|
| Publisher |
Житомир: Вид-во «Євенок О.О.»
|
|
| Date |
2018
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/28711/1/%D0%9A%D0%BE%D1%80%D0%BD%D1%96%D0%B9%D1%87%D1%83%D0%BA%20%D0%9E.%D0%A1._%D0%A2%D0%B0%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0%20%D0%92.%D0%92._182-186.pdf
Корнійчук, О. С. and Танська, В. В. (2018) Стан сформованості екологічної культури студентів-біологів як основа ефективності здійснення природоохоронної роботи з учнями. Реалізація наступності в природничій освіті: реалії та перспективи: збірник науково-методичних праць. pp. 182-186. |
|