Запис Детальніше

Ігрові технології вивчення біології в основній школі

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/28720/
 
Title Ігрові технології вивчення біології в основній школі
 
Creator Ігнатенко, О. О.
Власенко, Р. П.
 
Subject LB Theory and practice of education
LB1603 Secondary Education. High schools
 
Description До шляхів активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів належить використання ігор у навчально-виховному процесі. Головною метою яких є поєднувати теоретичні знання з практичною діяльністю. Гра завжди має чіткі рішення. Це одне із чудових явищ життя,діяльність якого начебто марна і разом з тим необхідна. Проведення ігор – це багаті навчальні можливості, а для учнів гра, перш за все
– захоплююче заняття.
У світовій педагогіці гра розглядається як будь
-яке змагання, або змагання між гравцями, дії яких
обмежені певними умовами та правилами і спрямовані на досягнення певної мети (виграш, перемога, приз, тощо) [1].
 
Publisher Житомир: Вид-во «Євенок О.О.»
 
Date 2018
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/28720/1/%D0%86%D0%B3%D0%BD%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D0%9E.%D0%9E._%D0%A0.%D0%9F.%D0%92%D0%BB%D0%B0%D1%81%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE_134-136.pdf
Ігнатенко, О. О. and Власенко, Р. П. (2018) Ігрові технології вивчення біології в основній школі. Реалізація наступності в природничій освіті: реалії та перспективи: збірник науково-методичних праць. pp. 134-136.