Ігрові технології вивчення біології в основній школі
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/28720/
|
|
Title |
Ігрові технології вивчення біології в основній школі
|
|
Creator |
Ігнатенко, О. О.
Власенко, Р. П. |
|
Subject |
LB Theory and practice of education
LB1603 Secondary Education. High schools |
|
Description |
До шляхів активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів належить використання ігор у навчально-виховному процесі. Головною метою яких є поєднувати теоретичні знання з практичною діяльністю. Гра завжди має чіткі рішення. Це одне із чудових явищ життя,діяльність якого начебто марна і разом з тим необхідна. Проведення ігор – це багаті навчальні можливості, а для учнів гра, перш за все – захоплююче заняття. У світовій педагогіці гра розглядається як будь -яке змагання, або змагання між гравцями, дії яких обмежені певними умовами та правилами і спрямовані на досягнення певної мети (виграш, перемога, приз, тощо) [1]. |
|
Publisher |
Житомир: Вид-во «Євенок О.О.»
|
|
Date |
2018
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/28720/1/%D0%86%D0%B3%D0%BD%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D0%9E.%D0%9E._%D0%A0.%D0%9F.%D0%92%D0%BB%D0%B0%D1%81%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE_134-136.pdf
Ігнатенко, О. О. and Власенко, Р. П. (2018) Ігрові технології вивчення біології в основній школі. Реалізація наступності в природничій освіті: реалії та перспективи: збірник науково-методичних праць. pp. 134-136. |
|